خانهاخبار
آیا سامسونگ پرونده نوت 7 را بی‌سروصدا می‌بندد؟

آیا سامسونگ پرونده نوت 7 را بی‌سروصدا می‌بندد؟

گزارش جدیدی خبر می‌دهد که بالاخره سامسونگ از مشکل نوت 7 مطلع شده است؛ همان مشکلی که برای این شرکت ضرر 5 میلیارد دلاری و بسیاری هزینه‌های دیگر در برداشت.
۱۳۹۵/۹/۲۹
image

اگرچه سامسونگ تا کنون دوبار گوشی‌های باقیمانده گلکسی نوت 7 را به خاطر انفجار باتری فراخوانده و بیشتر این گوشی‌ها را از بازار جمع‌آوری کرده است، در آزمایشات اولیه خود نتوانست متوجه مشکل این گوشی شود. اما حالا گزارشی جدید خبر می‌دهد که بالاخره سامسونگ از مشکل نوت 7 مطلع شده است؛ همان مشکلی که برای این شرکت ضرر 5 میلیارد دلاری و بسیاری هزینه‌های دیگر در برداشت.

سامسونگ گفته که نتایج به دست آمده را با UL و Testing Laboratory کره به اشتراک می‌گذارد. درحالی که گزارش‌های قبلی از انتشار گزارش مشکل این گوشی خبر داده بود، به نظر می‌رسد سامسونگ اکنون آمادگی دلیل انفجار باتری پرچمدار سری نوت 7 خود را با عموم مردم ندارد.

اوایل این ماه خبرهایی منتشر شد که در آنها طراحی باتری این گوشی دلیل آتش گرفتن باتری عنوان شده بود. طبق این گزارش‌ها سامسونگ خواستار باتری باریک با ظرفیت بالای ذخیره‌سازی انرژی شده تا طراحی باریک فبلت حفظ شود.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا سامسونگ قصد دارد پرونده نوت 7 را پیش از عرضه گلکسی اس 8 ببندد یا نه! شما چطور فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

ALI X

۱۳۹۵/۱۱/۳
دوستان یه چیزی بگم تو داغ کردن بیش از حد باتری های گوشی تحمل هواوی از همشون بالاتره من گوشی خودم هواوی هانر 5x قشنگ شب تا صبح استفاده میکنم تو شارژ با این که زیاد داغ میکنه ولی اصلا نترکیده و مشکلی هم براش پیش نیومده ولی این سامسونگ تو سری اول s7 همچین مشکلی و در نهایت انفجار صورت گرفته و بیشتر هم تو گوشی های سامسونگ این مشکل هستش من اصلا یک در صدم اعتماد به سامسونگ ندارم چون هر لحظه ممکنه تو ساخت گوشی های جدیده دیگه همچین مشکلی باز به وجود بیاره
پرچم هواوی بالاست

موسوی

۱۳۹۵/۱۰/۵
کاری ندارم سامسونگ خوبه یا بد، ولی وجود یه فبلت با قلم ، واقعا تو بازار موبایل لازمه
کاش نوت ها بتونن بمونن تو رقابت
برای شرکت های دیگه هم خوبه و رقابت جذابتری خواهند داشت

کامران

۱۳۹۵/۱۰/۲
باز نتونستی جواب منو بدی که :)
حداقل پیکسل اونقدری کیفیت داره که مثل نوت نترکه
معنای کیفیت رو هم تو فرهنگ معین جست و جو کن

محمد 5x

۱۳۹۵/۱۰/۲
سلام،خواستم بگم من نه طرفدار سامسونگم و نه htc گوشی خودم هانر 5x هواوی هست پس الکی نگید داره از برند مورد علاقش طرفداری میکنه خب راستشو بخواید به نظر من در مقابسه بین پرچم دار سامسونگ و htc قطعا htc برتره چون htc10 نسبت به گلگسی s7 بدنه کاملا مقاوم و قوی در برابر ضربه و اب داره ولی سامسونگ با یه بار ضربه خوردن مرخصه و باید یک تومن خرج تعویض ال سیدیش کنی از نظر سخت افزار هم باز htc چون نیبت به s7 سرعت بیشتری تو اجرای برنامه و بازی های سنگین داره و همچنین میتونه تعداد بیشتری نسبت به s7 برنامه هارو باز نگه داره چون سخت افزار و رابط کاربری فوق العادش باعث میشه مقدار کمی از رم اشغال بشه درباره کیفیت ال سی دی هم باید بگم هیچ فرقی باهم ندارن و فقط سامسونگ رنگ های ال سی دی شو با اشباع و غیر واقعی گذاشته همه فکر میکنن ال سی دی سامسونگ بهتره خخخخ
درباره کیفیت دوربین هم باز فرقی ندارن فقط بازم چون سامسونگ السیدیش رنگاش غیر واقعی بازم همه فکر میکنن عکس گرفته شده s7 بهتره ولی اگه هردوتا عکسو بریزین تو کامپیوتر ببینین کیفیتاش مشخص میشه درباره زیبایی هم htc هم خیلی شیک هست هم بسیاری از صلیقه هارو جذب خودش میکنه تا زه قیمتشم از s7 کمتره همچنین مثل گوشی های سامسونگ تا چندتا برنامه رو باز نگه میداری داغ نمیکنه و ازار نمیده خب اینم نظر من دیگه تصمیم با خودتونه در زمن دوباره بگم خودم طرفدار هواوی هستم

MB7

۱۳۹۵/۱۰/۲
احتمالا نوت7 در سال ۲۰۱۸ رونمایی می شه و2017گلکسیs8رونمایی میشه