خانهاخبار
لامبورگینی اونتادور S؛ مخوف‌تر از قبل

لامبورگینی اونتادور S؛ مخوف‌تر از قبل

امروز جدیدترین مدل لامبورگینی اونتادور با نام Aventador S معرفی شد؛ سوپراسپرتی با همان پیشرانه قوی که حالا قدرت بیشتری برای کندن آسفالت دارد!
۱۳۹۵/۹/۲۹

اونتادور، تنها 12 سیلندر فعلی لامبورگینی، سال 2011 به بازار آمد. تاریخچه زندگی اونتادور نشان می‌دهد که هر دو سال نسخه فیس‌لیفت آن به عنوان مدلی جدید معرفی می‌شود: سال 2013 مدل 50 سالگی آن ساخته شد و سال 2015 نیز لامبورگینی مدل سوپرولوچه یا SV آن را معرفی کرد. این روزها و در آستانه شروع سال جدید میلادی حالا نوبت سومین به‌روزرسانی‌اش رسیده است: اونتادور S.

اونتادور S با اینکه از اونتادور SV حدود 20 اسب‌بخار کمتر دارد، در بهبود آیرودینامیکی بدنه‌اش بهتر از آن است. تغییر سپر جلو و اسپلیتر زیرین آن، اضافه‌شدن ورودی هوای جدید در اطراف درب موتور و سپر جدید عقب به همراه دیفیوزری که شبیه دیفیوزر SV است، همگی نشان‌دهنده این موضوع است که ایتالیایی‌ها بیشتر از آنکه به فکر قدرت و شتاب باشند، دنبال چسبندگی بیشتر خودرو به آسفالت‌اند!

پیشرانهقدرتگشتاورشتابسرعتوزن
6.5L-V12730hp690nm2.9sec350km/h1.575kg
به خروجی اگزوز دقت کنید؛ اونتادور تاقبل از این 4 خروجی اگزوز داشت ولی حالا 3 خروجی دارد. لامبورگینی می‌گوید سیستم اگزوز جدید اونتادور S حالا 20% سبکتر از قبل است.
نیروی چسبندگی بر محور جلویی این اونتادور 130% ، بر محور عقبی 30% و مجموعا در درگ‌های پایین نیز 400% بیشتر از قبل است.
اونتادور S همچنین اولین خودروی لامبورگینی است که فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب دارد. وجود این سیستم باعث پایداری بیشتر خودرو در زمان تغییر مسیرهای ناگهانی می‌شود.
تنها نکته جدید در کابین اونتادور S صفحه کیلومتر دیجیتالی آن است که بسته به 4 حالت رانندگی (Strada ، Sport ، Corsa و Ego)، رنگ‌ پس‌زمینه آن نیز تغییر می‌کند. اونتادور S سیستم چندرسانه‌ای Apple CarPlay را هم به صورت استاندارد دارد.

قیمت پایه‌ای اونتادور S برای بازار ایالات متحده حدود 422 هزار دلار، برای اروپا حدود 282 هزار یورو، برای انگلیس حدود 226 هزار پوند، برای چین حدود 6.7 میلیون یوآن و برای بازار ژاپن نیز حدود 41.6 میلیون ین است.

 

 

image

در کانال‌های اینستاگرام و تلگرام ما، خبرهایی هست که شما از آن بی‌خبرید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ahmad

۱۳۹۵/۱۰/۱
برو بابا بوگاتی شیرون 2.5 ملیون یوروه

A K

۱۳۹۵/۹/۳۰
جلوشو نخواستن خشن بسازن ولی هوراکان یه چیز دیگه بود
اینم یه چیز دیگس واقعاااااااااا

M

۱۳۹۵/۹/۲۹
با عرض سلام و ادب به دوستان،
مطمئا هستید که قیمتا درسته ??چند روز پیش نمایشگاه مرسدس بنز بودم، قیمت آخرین سوپر اسپرت مرسدس که مدلش مال پارسال هست Amg gt 577 هزار یورو بود
???
بوگاتی ویرون تا به امروز که چند سال از بعضی از مدلاش گذشته، هنوز قیمتش بالای یک میلیون یرو، لامبورگینی Veneno،هوراکان اگه اشتباه نکنم و...قیمتشون تو بازار اروپا بالای 3 میلیون یورو،
این اگه 282 هزار یورو باشه بعد نظر من باید فروش زیادی هم کنه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۹/۲۹
پراید 95 مخوف تر از همیشه. تصویر پر کشیدن خود را در چهره اش ببینید.??????????