خانهاخبار
سامسونگ به سراغ استفاده از باتری‌های ال جی می‌رود

سامسونگ به سراغ استفاده از باتری‌های ال جی می‌رود

گزارش شده است که سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 8 خود از باتری‌های ساخت شرکت LG استفاده کند و از محصولات این شرکت در سایر گوشی‌های خود نیز بهره ببرد.
۱۳۹۵/۹/۲۹
image

سامسونگ به خود می‌بالد که توانایی تامین اکثر قطعات گوشی‌های هوشمندش را دارد و کمتر به سایر تولیدکنندگان وابسته است. حتی یکی از برنامه‌های Dong-Jin Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ، این بود که تا جای ممکن قطعات موردنیاز گوشی‌های سامسونگ را از شرکت‌های زیرمجموعه تامین کند.

در حادثه انفجار نوت 7 انگشت اتهام به سوی باتری‌های کارخانه Samsung SDI دراز شد، هر چند که بعدا مشخص شد باتری‌های تولید ATL چین نیز مشکل‌دار هستند. حالا یک منبع کره‌ای گزارش کرده است که سامسونگ تصمیم دارد برای نوت 8 سراغ باتری‌های LG Chem برود و در گوشی‌های بعدی نیز از باتری‌های ال‌جی استفاده کند.

گفته می‏‌شود سامسونگ و ال‌جی فعلا در حال مذاکره‌اند و قرارداد آنها نهایی نشده است ولی احتمال زیادی وجود دارد که با هم به نتیجه برسند. اگر این اتفاق رخ دهد Galaxy Note 8 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از باتری ساخت LG استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (83 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۱/۲۰
هر شرکت برای رضایت مشتری هاش تلاش میکنه اپل برای تصویر بهتر صفحه نمایش را از سامسونگ میگیره سامسونگ برای امنیت خریدارا باطری را از ال جی میگیره
حالا که شرکت هایی پیدا شدن برای راحتی رضایت شما ها هر کاری می کنن چرا با هم دعوا میکنید با هر برندی حال میکنید همون را بخرید اون بهرین گوشی برای شماس

حمیدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۱
همونقدر که هواوی مشکلاش فهمید. سامسونگ مشگل نت7 فهمید . اج تی سی مشکل. بازاریابیش فهمید الجی هم مشکل باطریاش میفهمه. خیلیامون از اونا بهتر میفهمن.

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱
شرط میبندم نوت5 نداشتی

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱
من خودم ۶اس داشتم و فروختم نوت ۵ گرفتم اپل خیلی بهتره سامسونگ انتن دهی افتضاحی داره

gsmdigital

۱۳۹۵/۱۰/۱
اگر سامسونگ یه همچین تصمیمی رو میگیره میدونه چیکار میکنه
سامسونگ گلگسی اس8 رو میخواد فوق العاده بسازه و میخواد ایرادی نداشته باشه
اگر میخواد باطری هاش رو الجی بزنه اون مهندس های شرکتش یه چیزی میدونن که این تصمیم رو گرفتن
حالا یه عده که فرق بین ماشین و موکت رو نمیدونن میان با نظرات کورکورانشون یقیه کاربران رو گیج میکنن!!!!!!!!!!!
اولا که سامسونگ حتما نظارت داره بر روی ساخت این باطری ها
دوما باطری های شرکت الجی به خاطرصفحه نمایش پرمصرفش ضعیفه و خود باطری مشکلی نداره مثلا جی3 وقتی اومد مصرف وحشت ناکی داشت به خاطر صفحه نمایش بزرگ و کواد اچ دی از نوع ips lcdکه انرژی بیشتری از امولد مصرف میکنه
جی4هم مشکل برد داشت و خود شرکت به این مشکل اعتراف کرد