خانهاخبار
ایسوس زنفون 3 اولترا وارد بازار ایران شد (قیمت)

ایسوس زنفون 3 اولترا وارد بازار ایران شد (قیمت)

گوشی پرچمدار و قدرتمند خانواده زنفون 3 شرکت ایسوس، فبلت زنفون 3 اولترا، وارد بازار ایران شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و قیمت این گوشی هوشمند بیندازیم.
۱۳۹۵/۹/۲۹

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بزرگان صنعت کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم گیمینگ است که در ایران محصولات این کمپانی طرفداران زیادی دارد. ایسوس چند سالی است که به صورت متمرکز وارد حوزه گوشی‌های هوشمند شده است تا با ساخت محصولات با کیفیت، قدرتمند و خوش قیمت بخشی از این بازار پر رونق و سودآور را به خود اختصاص دهد. این کمپانی خوش نام امسال یعنی در سال 2016 میلادی از آخرین نسل خانواده خود یعنی زنفون 3 (Zenfone 3 ) رونمایی کرد و پنج موبایل هوشمند ایسوس زنفون 3 در دو مدل، ایسوس زنفون 3 دیلاکس، ایسوس زنفون 3 لیزر، ایسوس زنفون 3 مکس و زنفون 3 اولترا را وارد بازار جهانی کرد حالا پس از گذشت حدود یک ماه از وارد شدن ایسوس زنفون 3 دیلاکس شاهد گوشی هوشمند زنفون 3 اولترا، فبلت قدرتمند و زیبای ایسوس به صورت محدود و با قیمت بالایی هستیم.

image

گوشی ایسوس زنفون 3 اولترا نسبت به سخت افزاری که به آن مجهز شده است دارای قیمتی نجومی در میان دیگر پرچمداران و میان‌رده‌های اندرویدی بازار ایران است. این فبلت  زیبا اما گران قیمت به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 652 با فرکانس کاری 1.4 و 1.8 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 510، صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و تراکم پیکسلی 324 پیکسل در هر اینچ، حافظه رم 3 و 4 گیگابایت، حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 200 گیگابایت، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه و فوکوس لمسی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 4600 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو همراه با رابط کاربری ایسوس zenui 3.0 مجهز شده است.

تلفن هوشمند ایسوس زنفون 3 اولترا نسخه حافظه داخلی 64 گیگابایت به صوت غیر رسمی (قاچاق) و با تعدادی محدود از طریق چند وارد کننده کوچک وارد بازار ایران شده است که انتظار می‌رود با ورود رسمی این اسمارت فون از طریق واردکنندگان قانونی در ایران، قیمت این فبلت از شرکت ایسوس تا چند ماه آینده ریزش پیدا کند و این گوشی با سه ظرفیت حافظه داخلی خود در بازار ایران آماده فروش شود. ایسوس زنفون 3 اولترا مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در خارج از کشور با قیمت 609 دلار آمریکا و در حال فروش است اما احتمال افزایش قیمت آن به دلیل نزدیک شدن به سال جدید میلادی (کریسمس) وجود دارد چرا که سفارش واردات نیز با تاخیر مواجه خواهد شد.

image

شما می‌توانید فبلت ایسوس زنفون 3 اولترا با رنگ نقره‌ای مدل مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 2,7300,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید. همچنین ایسوس زنفون 3 اولترا در رنگ طلایی و صورتی نقره‌ای مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت با قیمت  2,890,000 تومان بدون گارانتی در بازار موجود است. (این قیمت به دلیل تعداد محدود دارای نوسان شدید است)

 

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند هستید قطعا گوشی‌های کمپانی تایوانی و معروف ایسوس کیفیت بسیار خوبی دارند اما بهتر است برای خرید زنفون 3 اولترا دست نگه دارید چرا که قیمت این گوشی هوشمند بسیار بالا است. اگر دوست دارید گوشی‌ قدرتمندتری از خانواده ایسوس زنفون 3 با قیمتی پایین‌تر خریداری کنید، به سراغ زنفون 3 دیلاکس با قیمت  2,230,000 تومانی بروید. گفتنی است که با مبلغ قابل پرداخت برای گوشی زنفون 3 اولترا از ایسوس می‌توانید یک پرچمدار تمام عیار از برند‌های معتبر را خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است، گوشی بعدی و پایانی نسل زنفون 3، ایسوس زنفون 3 زوم به زودی معرفی خواهد شد.

 

نظر شما در مورد ایسوس زنفون 3 اولترا چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکر شده ارزش خرید دارد؟!

 

image

 

 

 

 

 

در این مطلب مشاور خرید گوشی‌هوشمند جی‌اس‌ام قصد داریم گوشی‌هایی را به شما یادآوری کنیم که قرار است در زمستان امسال وارد بازار کشورمان بشوند. برای همین در صورتی که قصد خرید یک گوشی جدید برای خودتان، اعضای خانواده یا دوستتان خریداری کنید بهتر است قبل از آن نگاهی به لیستی که در ادامه مطلب برایتان گردآوری شده بیاندازید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

alireza

۱۳۹۵/۱۱/۶
سلام من این گوشی رو یه ماه پیش به قیمت2/600/000تومان از تبریز خریدم واقعآ باید باهاش کارکنید تا بفهمید دلیل قیمت بالاش چیه این گوشی بی نظیره.دوربینش عالیه-در هیچ گوشی ای چنین کیفیت صوتی رو نمی تونید پیدا کنید -بزگترین صفحه نمایش در میان گوشی ها وباکیفیت-باطری ایده ال-زیبا ترین گوشیی که تا الان دیدم

حسن

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
قیمت 1و400 بیشتر نمی ارزه چیپستش میانرده هست

امیررضا

۱۳۹۵/۱۰/۲
به نظر من اگر ایسوس تمرکزش رو بزاره رو تبلت ده اینچ با کیفیت و لپ تاب با کیفیت بهتر هست.گوشی با این سایز مورد طبع خیلیا نیست.

علیرضا

۱۳۹۵/۹/۳۰
آقا امیر قیمتشو به دلار هم نگاه کنی اصلا ارزش خرید نداره
تو این قیمت برند های معتبر تر با امکانات خیلی مطلوب تر داریم...

amir1975

۱۳۹۵/۹/۳۰
ایسوس در اسمارت فون قیمتش بالا و متاسفانه کیفیتش معمولیه.
اگر کسی بجز این بهتون میگه باور نکنید من 2 بار محصولات مخابراتی اش رو خریدم.