خانهاخبار
آموزش‌ها و ترفندهای بازی Super Mario Run

آموزش‌ها و ترفندهای بازی Super Mario Run

بازی فوق‌العاده Super Mario Run که در چند روز اخیر سر و صدای فراوانی را بین گیمر ها و کاربران تلفن‌های همراه ایجاد کرده اکنون به‌سرعت در حال رشد و پیشروی است. در این مطلب ترفندها و نکات کلیدی این بازی پرطرفدار را بررسی خواهیم نمود. با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۲

سناریوی خاطره‌انگیز سوپر ماریو که موردعلاقه بازی دوستان گذشته بوده هم‌اکنون با ظاهری جدید غوغایی بپا کرده است. ظرف چند هفته پس از انتشار عمومی  Super Mario Run برای کاربران سیستم‌عامل iOS شاهد رشد بی‌نظیر این باری جذاب و هیجانی بوده‌ایم. اکنون با اطمینان می‌توان گفت که سوپر ماریو جز برترین بازی‌های رایگان و پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن های موجود در App Store  است. اگر شما نیز پای این بازی فوق‌العاده نشسته باشید، قطعاً متوجه جذابیت آن شده‌اید. سوپر ماریو جز معدود بازی‌های است که ساعت‌های طولانی، مخاطبان خود را مشغول خواهد کرد.

یکی از اهداف بازیکنان در این بازی، جمع‌آوری سکه‌ها برای ساختن قلمرو پادشاهی است. در ادامه ترفندها و نکات کلیدی بازی Super Mario Run را به‌طور کامل بررسی خواهیم کرد تا از این پس در جمع‌آوری سکه‌ها و پیروزی در نبردها مشکل بزرگی نداشته باشید.

image

Boss fights:

یکی از دردسرهای بزرگ بازیکنان در بازی سوپر ماریو درگیر شدن با کارفرمایان و سربازان است. یکی از بهترین روش‌ها برای عبور از سربازان، پرش از روی آن‌ها است چراکه این روش شما از خطر درگیری و آسیب دیدن حفظ خواهد کرد. علاوه بر این اگر یک قارچ بزرگ را خورده باشید، دیگر نگران ضربه خوردن و کوچک شدن مجدد سوپر ماریو نخواهید بود.

Bubble respawn:

هنگامی در قالب شخصیت سوپر ماریو توسط سربازان و عوامل طبیعی کشته می‌شوید، فوراً توسط یک حباب پوشش داده‌شده و به نزدیک‌ترین نقطه شروع بازگردانده خواهید شد. اندکی پس از احاطه شدن به‌وسیله این حباب، به پرواز درآمده و مسیر پیموده شده را مجدداً طی خواهید کرد.این حباب، سوپر ماریو را به نزدیک‌ترین نقطه‌ای که می‌توان مجدداً ازآنجا بازی را سر گرفت خواهد برد. اما آیا می‌دانستید که تنها با یک‌بار لمس صفحه هنگام پرواز می‌توانید در نقطه دلخواه خود فرود بیایید؟

پیروزی در Toad Rally:

نبرد Toad Rally یک رقابت بین شما و بازیکنان مختلف است. عوامل مختلفی در این نبرد وجود دارد که می‌تواند پیروزی شما را حتمی کند. جمع‌آوری سکه‌ها و تلاش برای مبارزه یکی از عوامل مهم در پیروزی شما در مقابل سایر بازیکنان است. اگر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید قطعاً در مقابل بازیکنان حرفه‌ای که با شما به نبرد می‌پردازند، پیروز خواهید شد اما اگر کمی منطقی بازی کنید متوجه خواهید شد که شروع Toad Rally با بازیکنان حرفه‌ای چندان کار مفیدی نخواهد بود به‌ویژه اگر شما در این مبارزه شکست بخورید، زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

سکه‌های ویژه:

در هر مرحله به غیر از سکه‌های معمولی، سکه‌های ویژه نیز تعبیه‌شده تا بازیکنان با جمع‌آوری آن‌ها وارد بخش‌های دیگری از بازی شوند. اگر تمام سکه‌های ویژه در یک مرحله را جمع‌آوری کنید، خواهید دید که مرحله جدیدی با سکه‌های بیشتر و دشمنان قوی‌تر ظاهر می‌شود. اگر در مرحله جدید نیز موفق به جمع‌آوری تمام سکه‌های ویژه شوید، بازی به‌طور خودکار شانس مجددی برای پیمودن مرحله را به شما خواهد داد تا بیش از پیش شمار سکه‌های خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید در سری مرحله دوم جمع‌آوری سکه‌های ویژه، چیدمان سکه‌ها و دسترسی به آن‌ها دشوار تر شده و دشمنان بیش از پیش قدرتمند خواهند شد.

دشمنان:

هنگامی شما تعداد مشخصی از دشمنان را شکت می‌دهید، بازی به‌طور خودکار سطح شما را ارتقا می‌دهد. این عمل با تعداد دفعات شکست دشمن تکرار شده و با هر بار شکست مجدد آن‌ها، بازی سطح شما را بالا برده و میزان سکه‌های دریافتی را افزایش می‌دهد.

زمان‌بندی:

یکی از مهم‌ترین عناصر کلیدی در هر بازی به‌ویژه سوپر ماریو، زمان‌بندی مناسب است. اگرچه بازی Super Mario Run به‌صورت خودکار پیش می‌رود اما در بعضی مواقع دچار توقف‌هایی می‌شود که به هیچ عنوان نباید این توقف‌ها را دست‌کم گرفت. برای مثال هنگام حرکت قارچ‌ها، با قرارگیری در محل مناسب می‌توان به‌سرعت قارچ را خورده و از اتلاف زمان جلوگیری کرد. در برخی موارد نیز بازی دچار توقف‌های غیرمعمولی شده که می‌توان با عکس‌العمل سریع، به‌موقع به بازی بازگشته و از هدر رفتن زمان جلوگیری کرد.

Coin Rush:

اگر در یک مرحله بتوانید به اندازه کافی سکه جمع‌آوری کنید، حالت دیگری از بازی با نام Coin Rush فعال خواهد شد که در آن نقش یک قهرمان را دارید. در این حالت می‌توانید با استفاده از قدرت‌های خود سکه‌ها را از همه طرف به‌سوی خود جذب کنید.

Mario, Peach و سایر ابرقهرمانان:

یکی از ویژگی‌های سوپر ماریو، ظاهر شدن در نقش کاراکترهای ویژه است. اگر در یک مرحله بتوانید تمام ستاره‌های موجود را جمع‌آوری کنید، آنگاه قادر خواهید بود تا در لباس سایر ابرقهرمانان این بازی ایفای نقش کنید. تاکنون شخصیت‌هایی مانند Peach و Princess آزادشده و می‌توان به‌جای آن‌ها بازی کرد اما درمجموع می‌توان در بازی سوپر ماریو، 6 کاراکتر و ابرقهرمان دیگر را نیز فعال نمود. برای مثال شخصیت Peach می‌تواند با بهره‌گیری از قدرت‌های خود به‌صورت نامحدود در هوا معلق بماند در حالی که سوپر ماریو تنها برای مدت کوتاهی قادر به انجام این کار است.

پرش بلند برای رسیدن به پرچم در انتهای هر مرحله:

اگر در پایان هر مرحله پرش بلندی داشته باشید و بتوانید پرچم انتهایی را در اختیار بگیرید، بازی به‌طور خودکار 10 سکه اضافی را به مجموع سکه‌های شما اضافه خواهد کرد.

ساخت اکانت نینتندو (Nintendo):

ساخت حساب کاربری نینتندو نه‌تنها پیشرفت شما در بازی را تضمین خواهد کرد بلکه امکان قفل‌گشایی سایر کاراکترهای بازی مانند Toad (وزغ) را نیز برای شما فراهم خواهد آورد.

خانه‌های ویژه در حالت Kingdom Builder:

هنگامی‌که بازی را در حالت Kingdom Builder اجرا می‌کنید بایستی توجه ویژه به ساختن خانه‌های مخصوص داشته باشید چراکه با ساخت این خانه‌ها می‌توان منتظر نبردهای جدید در Toad Rally بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

mmd

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
راضیم ازت..جوابت دندان شکن بود

Alireza

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
محسن
من ویندوزیم!!!
در ضمن حتی اگه این بازی برای ویندوز موبایل منتشر بشه حاضرم نیستم ۱۰ دلار پول بدم
بعدشم شما خبر نداری خود نینتندو گفته بسته به روز رسانی جدیدی برای این بازی منشر نمیشه!!! حالا شما بازم ۱۰ دلار یا ۴۰۰۰۰ تومن بدی پای بازی که آپدیت نمیشه؟؟؟

mohsen

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
چون اندروید دستته

****

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
vpn mikhad

شهرام

۱۳۹۵/۱۰/۳
سلام این بازی چند وقت دیگه برای گوشی های اندروید منتشر میشه؟
سپاس