خانهاخبار
Vphone S8: با کوچک‌ترین گوشی جهان آشنا شوید!

Vphone S8: با کوچک‌ترین گوشی جهان آشنا شوید!

خوب است با کوچک‌ترین گوشی جهان، Vphone S8، آشنا شوید. فکر می‌کنید این گوشی کوچک 28 دلاری توجه شما را به خود جلب کند؟
۱۳۹۵/۹/۲۹

وقتی که اسم گوشی هوشمند را می‌شنویم به گوشی‌های بزرگی فکر می‌کنیم که این روزها پشت ویترین مغازه‌ها دیده می‌شوند؛ گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ که به سختی در جیب‌مان جا می‌شوند. اما حالا خوب است با کوچک‌ترین گوشی جهان، Vphone S8، آشنا شوید. فکر می‌کنید این گوشی کوچک 28 دلاری توجه شما را به خود جلب کند؟

image

در بسته‌بندی این دستگاه کابل یواس‌بی و دفترچه راهنما به چشم می‌خورد. اگر بخواهیم روراست باشیم، باید بگوییم که دیدن چنین دستگاهی بیشتر ما را به یاد ساعت هوشمند بدون بند می‌اندازد تا اسمارت‌فون. نمایشگر این گوشی 1.54 اینچی است و اگرچه رزولوشن بسیار بالایی ندارد، با توجه به قیمت 28 دلاری‌اش، مناسب است. Vphone S8 یک درگاه سیم‌کارت و یک درگاه کارت حافظه دارد؛ درگاهی که امکان ارتقای حافظه داخلی تا 128 گیگابایت را برای کاربر فراهم می‌کند.

این گوشی به سنسور ضربان قلب نیز مجهز است، اما رابط کاربری ساده‌ای دارد و تنها امکانات ابتدایی همچون تماس گرفتن و ارسال و دریافت پیام کوتاه را برای کاربر فراهم می‌کند. البته چند اپلیکیشن کاربردی دیگر نیز دارد و به‌طور پیش‌فرض به گام‌شمار نیز مجهز است.

image

Vphone دوام باتری قابل قبولی دارد و درصورت استفاده کم، باتری آن چند روز دوام می‌آورد. با توجه به داشتن سنسور ضربان قلب و گام‌شمار، احتمالا این گوشی 28 دلاری توجه علاقه‌مندان به محصولات سلامتی و تندرستی را به خود جلب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Mohammad

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
لطفا ی بررسی تخصصی بزارین ازش...من خریدمش منتهی یکم مشکل دارم باهاش

سعید

۱۳۹۶/۶/۱۵
بدرد پادگان میخوره

سروش

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
تلگرام روش نصب میشه آیا

kamran

۱۳۹۵/۱۰/۵
چه جوری میشه این گوشی رو تهیه کرد :) خیلی گوگولی :))

علی

۱۳۹۵/۱۰/۴
چه موقع گوشی را بررسی تخصصی می کنید آیا گوشی هست حداکثر یک سال کار کنه