خانهاخبار
اطلاعات جدید از مشخصات (Galaxy A5 (2017

اطلاعات جدید از مشخصات (Galaxy A5 (2017

شایعاتی جدیدی در مورد مدل 2017 گوشی گلکسی ای 5 به دست آمده است که هیجان ما را برای دیدن این گوشی و دیگر اعضای خانواده‌اش بیشتر می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۲۸

نشانه‌های زیادی وجود دارد که سامسونگ تا انتهای سال 2016 از سری جدید گوشی‌های Galaxy A رونمایی می‌کند. مدل 2017 گلکسی ای 5 یکی از گوشی‌های احتمالی است که اطلاعات آن بارها فاش شده است.

گفته می‎شود Galaxy A5 (2017) از نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با پنل سوپر آمولد و شیشه 2.5D بهره می‌برد که با گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. پردازنده این دستگاه از نوع 14 نانومتری است ولی هنوز مشخص نشده سامسونگ از مدل اگزینوس 7870 در آن استفاده می‌کند یا اگزینوس 7880. همچنین شانس زیادی برای قرار گرفتن باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی در Galaxy A5 (2017) وجود دارد.

3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر امکانات این گوشی است. کیفیت دوربین اصلی دستگاه 16 مگاپیکسل اس و دیافراگم F/1.9 دارد. مورد حائز اهمیت دیگر استفاده از آلومینیوم در بدنه دستگاه است که مدل 2017 گلکسی اس 5 را به یک گوشی با کیفیت بدل خواهد کرد.

گوشی‌های سری Galaxy A در چند سال اخیر بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند و استقبال خوبی از آنها شده است. به همین خاطر تعداد زیادی از خریداران گوشی‌های میان رده منتظر معرفی نسل جدید گوشی‌های این خانواده هستند.  

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

MAJID

۱۳۹۷/۱۱/۱۶
باسلام
گوشی من آ5 20017 هست الان بعداز یک سال اررور رطوبت شارژر رو میده لطفا راهنمایی ام کنید چیکار کنم
ممنون میشم اگه جواب رو به جمیل م بفرستین.
با تشکر

ایمان

۱۳۹۵/۱۲/۱
سلام آقای سیدی، ببخشید که اینجا این سوالو میپرسم:
من این گوشی رو به تازگی خریدم و بعد از گذشت مدتی متوجه شدم رو جعبه گوشی نوشته شده:
"MIDDLE EAST AND NORTH AFRICA SIM CARD ONLY"
اگه اطلاع دارید میشه لطفا بفرمایید که این عبارت دقیقا یعنی چه؟ فقط برای راه اندازی گوشی لازمه سیم کارت این مناطق باشه یا این که گوشی برای استفاده در مناطق مذکور قفل شده؟
ممنون

فرزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
بهترینه

فرزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
بهترین گوشی نسبت به اس ۶ که دیدم تازه خریدم درسته حسگر ضربان قلب نداره ولی در عوض فیلتر نور داره خیلی بینظیره

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۰/۴
خیر رندر هستند و اون پورت هم USB Type-C است