خانهاخبار
اگر یکی از ایرپادهای بی‌سیم اپل را گم کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر یکی از ایرپادهای بی‌سیم اپل را گم کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟

هدفون‌های بی‌سیم اپل بسیار کوچک هستند و امکان گم شدن آن‌ها یا خراب شدن باتریشان وجود دارد. با این حال اگر مثلا یک گوشی ایرپادهای جدید را گم کنید باید چه کنید؟
۱۳۹۵/۹/۲۷
image

اپل سرانجام پس از چند ماه تاخیر هفته گذشته ایرپادهای بی‌سیم خود را برای آماده فروش کرد. این هدفون‌های بی‌سیم همزمان با آیفون 7 معرفی شدند و انتظار می‌رفت که تا ماه اکتبر به بازار عرضه شوند. اما این اتفاق نیفتاد و اپل هم حرفی از زمان دقیق عرضه این محصول نزد. بسیاری از کارشناسان عنوان کرده بودند که اپل برای عرضه هدفون‌های جدیدش با دو مشکل اساسی رو به روست: اول اینکه اپل باید اطمینان حاصل می‌کرد موسیقی به صورت همزمان بر روی هر دو گوشی هدفون استریم شوند و دوم اینکه اپل باید راهی می‌اندیشید تا اگر فردی یکی از گوشی‌های ایرپاد خود را گم کرد یا باتری این محصول خراب شد، به مشکل نخورد. سوالاتی مطرح بود از این قبیل که آیا یک گوشی همچنان قادر به پخش موسیقی خواهد بود؟ آیا راهی برای تعویض باتری یا خرید تنها یک عدد گوشی ایرپاد وجود دارد؟

گویا اپل توانسته است بر این مشکل غلبه کند و برای تعطیلات سال نو سرانجام ایرپادهای بی‌سیم به بازار عرضه شده‌اند. اپل برای رفع هرگونه ابهام در مورد گم شدن یکی از گوشی‌های ایرپاد یا خراب شدن باتری آن نیز توضیحات کاملی در وب‌‌سایت خود منتشر کرده است.

image

بر اساس اعلام اپل شما با پرداخت 159 دلار یک جفت ایرپاد بی‌سیم و جعبه شارژ آن را دریافت می‌کنید. با این حال اگر یکی از گوشی‌های ایرپاد یا جعبه شارژ را گم کنید لازم نیست یک جفت ایرپاد دیگر خریداری کنید. شما می‌توانید هرکدام از آن‌ها یعنی گوشی چپ یا راست یا جعبه شارژ را به قیمت 69 دلار خریداری کنید. اگر بخواهید باتری هر کدام از اجزای ایرپادهای جدید را تعویض کنید و هنوز مدت زمان خدمات پس از فروش یک‌ساله شما به پایان نرسیده باشد، با 49 دلار می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر وارانتی شما نیز به پایان رسیده باشد نیز باید قید تعویض باتری را زده و 69 دلار برای خرید نمونه نو آن هزینه کنید. البته به این قیمت‌ها باید هزینه 6.95 دلاری مالیات را نیز اضافه کرد.

نظرتان در مورد این قیمت‌ها چیست؟ به نظر شما ایرپادهای اپل ارزش 160 دلار را دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

سارینا

۱۴۰۲/۲/۱۳
سلام ببخشید کیس ایرپاد پرو من دزدیده شده اما خوده ایر پاد ها پیشم هستن
میتونم یک کیس جدید جداگانه خریداری کنم یا همون کیس رو پیدا کنم

Roshanpour ghodratollah

۱۴۰۱/۱۲/۱۰
يكى از اير پادهاى من گمم شده است ،
چگونه ميتوانم از يكعدد استفاده
كنم؟

سوشيانت

۱۳۹۸/۳/۲۳
سلام من سمت راستى رو گم كردم و حالا هر كارى ميكنم به آيفن 6 خودم وصل نميشه!!!
چكار بايد كنم!؟
ممنون ميشم راهنماييم كنيد

س

۱۳۹۶/۱۱/۹
ببخشيد براي اينكه يدونه ايرپاد گم كردم جديد بگيرم دقيقا بايد چيكار كنم؟؟

امیر

۱۳۹۵/۹/۲۹
مهران
واقعا چیه ios ؟
مسخره ترین سیستمه
اقوام نزدیکمون دارن ایفون مفت نمی ارزه
اپلی که تو ایران تحریمه به چه درد میخوره 3 تومن پولش بدی
800 بدی j7 سامسونگ صد برابر ایفون ارزش داره
ایفون واسه امریکا یا چین یا ... بدرد میخوره نه ایران !!!
در ضمن آقای برنامه نویس تو ایران همه چیش تحریمه به چیش باید درک کنیم دقیقن!!؟؟