خانهاخبار
رکورد خیره‌کننده سوپر ماریو در روز اول دانلود

رکورد خیره‌کننده سوپر ماریو در روز اول دانلود

اگرچه اپ استور آمار دانلود اپلیکیشن‌ها را جداگانه برای هر اپلیکیشن اعلام نمی‌کند، موسسه آماری Apptopia عددی جالب توجه از میزان دانلود سوپر ماریو ران را در روز اول انتشار اعلام کرده است.
۱۳۹۵/۹/۲۶

سرانجام بازی پرسروصدای Super Mario Run روز گذشته در اپ استور منتشر شد. این بازی، که یکی از محصولات تاریخ‌ساز برای نینتندو به‌شمار می‌رود، در کنفرانس معرفی آیفون ۷ برای پلتفرم آی‌اواس معرفی شد.

حالا بعد از گذشت چند ماه رسما این بازی برای آیفون و آیپد به‌رایگان منتشر شده است. در حال حاضر این بازی فقط روی پلتفرم آی‌اواس عرضه شده و احتمالا تا سال آینده برای اندروید عرضه نخواهد شد. 

image

موسسه آماری Apptopia در یک آمار جالب اعلام کرده که سوپر ماریو در روز اول عرضه توانسته به رکورد ۲.۸۵ میلیون دانلود دست یابد. این تعداد دانلود برای سوپر ماریو رکورد محسوب می‌شود، چراکه هیچ اپلیکیشنی تاکنون نتوانسته در روز اول عرضه این تعداد دانلود کسب کند.

پیش از این رکورد در اختیار بازی پوکمون گو بود که در روز اول عرضه ۹۰۰ هزار بار دانلود شده بود. البته Apptopia اشاره می‌کند که مقایسه سوپر ماریو با پوکمون گو چندان منصفانه نیست، زیرا سوپر ماریو از ابتدا برای کاربران ۱۵۰ کشور در اپ استور منتشر شده، درحالی که پوکمون گو ابتدا فقط در سه کشور عرضه شده بود. البته آمار دانلود پوکمون گو در روز سوم به ۵.۶ میلیون بار رسید که انتظار می‌رود سوپر ماریو بتواند رکورد روز سوم را نیز از پوکمون گو برباید. 

از طرفی نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که سوپر ماریو در طول ماه‌های اخیر تبلیغات و پروموشن‌های زیادی پشت سر گذاشته که بدون شک در افزایش انتظار کاربران و بالا بردن دانلود آن در روز اول انتشار تاثیر بسزایی داشته است. 

با تمام این تفاسیر حالا سوپر ماریو ران قهرمان جدید نینتندو روی پلتفرم آی‌اواس است؛ بازی‌ای که با داشتن پرداخت درون‌برنامه‌ای ۱۰ دلاری حالا احتمالا پول هنگفتی نیز به سمت حساب‌های بانکی نینتندو سرازیر کرده است. 

اگر سوپر ماریو را روی آیفون یا آیپد خود نصب کرده‌اید از تجربه بازی کردن آن برای ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها در قسمت نظرات بنویسید. اما اگر هنوز آن را دانلود نکرده‌اید، می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید. ضمن اینکه در نظر داشته باشید برای وارد شدن به بازی باید آی‌پی خود را به کشور دیگری تغییر دهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

modara1

۱۳۹۵/۹/۲۷
منم موفقم واقعا اغراق آمیز ترین بازی تاریخه.بازیه خوبیه اما من میتونم حداقل پنجاه تا بازی نام ببرم که یه سر گردن بهترن اما به واسطه تبلیغات قوی میاد رکورد میزنه

modara1

۱۳۹۵/۹/۲۷
من واقعا نمیفهمم چرا این بازی اینقد طرفدار داره شاید به خاطره تبلیغاته . این بازی نسل دهه شصتیاست مثه خودم برای من و حداقل دوستانم تو این سبک هیچی مثه سونیک و نوور هوود نمیشه.

N-yc

۱۳۹۵/۹/۲۷
حق داشتن
همين نامربوط هايى هم كه گفتى نبايد منتشر ميكردن

میلاد

۱۳۹۵/۹/۲۷
خوب عالی

sina

۱۳۹۵/۹/۲۷
دوست عزیز کلا باید چیز چی ان داشته باشی برای بازی حتی موقع دانلود دیتا بازی
من دیروز نصب کزدم و 10 مین بعد پاک کردم از مدل بازی هایی که به صورت ران است خوشم نمیاد چون اعتقاد دارم باید فضا باز باشه تا بازیکن تصمیم بگیره ، اینکه صرفا به سمت جلو برود بدون تصمیم شما و فقط با یه پرش بشه بازی و به جلو برد به نظرم صلب اختیار از بازیکن است