خانهاخبار
آپدیت زمستانی کلش رویال با ویژگی های جذاب و جدید

آپدیت زمستانی کلش رویال با ویژگی های جذاب و جدید

سوپرسل برای بازی محبوب خود، کلش رویال، به‌روزرسانی زمستانی منتشر کرده و قابلیت‌های جذاب و هیجان‌انگیزی به آن اضافه کرده است.
۱۳۹۵/۹/۲۵
image

حدود یک‌سال از اولین رونمایی چهارمین بازی شرکت معروف سوپرسل می‌گذرد. «کلش رویال» اکنون به محبوب‌ترین بازی این شرکت تبدیل شده است و چندی پیش توانست عنوان برترین بازی گوگل پلی استور و اپ استور  در سال 2016 را از آن خود کند. سازندگان این بازی پس از چند به‌روزرسانی نسبتا جزئی با یک به‌روزرسانی بزرگ به استقبال سال نو میلادی رفته‌اند. در این مطلب مروری داریم بر تغییرات و ویژگی‌های اضافه شده در جدیدترین نسخه این بازی. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

آرنای جدید

image

به‌روزرسانی جدید کلش رویال یک آرنای جدید به بازی اضافه می‌کند. این آرنا که Jungle Arena نامیده شده است، برای تروفی‌های بین 2600 تا 3000 ساخته شده است. سه کارت از چهار کارت جدید بازی نیز در این آرنا قابل دسترس می‌شود. البته برای بازی در این آرنا باید تا 13 ژانویه (23 دی) صبر کنید.

نیروهای جدید

image

اضافه شدن نیروهای جدید در به‌روزرسانی‌های کلش رویال به امری متداول تبدیل شده است. از به‌روزرسانی قبلی نیروی Electo Wizard هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است (این نیرو در تاریخ 3 دی در دسترس همه قرار می‌گیرد)، با این حال سوپرسل 4 نیروی جدید معرفی کرده است که هر دو هفته یکی از آن‌ها برای کاربران باز می‌شود:

  • دارت گابلین (Dart Goblin): اولین کارت از چهار کارت جدید که 23 دی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد در دسته کارت‌های نادر (Rare Cards) قرار می‌گیرد. این کارت در Jungle Arena و آرناهای بالاتر در دسترس است. نیرویی زمینی که هم زمین و هم هوا را با دارت‌هایش مورد هدف قرار می‌دهد. هزینه این نیرو 3 اکسیر است، سرعت حرکت و سرعت حمله‌اش نیز بسیار بالاست. برد دارت‌هایی که پرت می‌کند نیز بسیار بالاست (6.5، به اندازه برد تیرهای رویال جاینت).
  • جلاد (Executioner): جلاد یک کارت حماسی (Epic) است که 5 اکسیر هزینه دارد. او یک تبر دو لبه دارد که مانند بومرنگ آن‌ را پرت می‌کند. تبر در مسیر رفت و برگشت خود به تمامی نیروها و ساختمان‌های حریف آسیب می‌زند. جلاد هم نیروهای زمینی و هم نیروهای هوایی را مورد هدف قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این کارت 7 بهمن در دسترس کاربران قرار بگیرد.
  • دژکوب (Battle Ram): دژکوب یک کارت نادر (Rare) است. دو بربر یک دژکوب را بالای سر خود حمل می‌کنند و به ساختمان‌های دفاعی حمله می‌کنند. مانند شاهزاده (Prince)، دژکوب سرعت می‌گیرد و اگر هنگامی که سرعت گرفته به ساختمانی برخورد کند، آسیبی دو برابر وارد می‌کند. پس از برخورد دژکوب با ساختمان، دو بربری که آن را نگه داشته‌اند شمشیرهایشان را در می‌آورند و شروع به حمله می‌کنند. دژکوب 4 اکسیر هزینه دارد. این تنها کارت از کارت‌های جدید است که در Jungle Arena نیست و بازیکنان در آرنای 6 و بالاتر می‌توانند آن را به دست آورند. انتظار می‌رود این کارت 21 بهمن در دسترس کاربران قرار بگیرد.
  • دسته گابلین‌ها (Goblin Gang): نیروی دیگری که در آرنای جدید کلش رویال قابل دستیابی است، دسته گابلین‌هاست. این کارت شامل سه گابلین معمولی و سه گابلین نیزه‌دار (Spear Goblin) است و تنها سه اکسیر هزینه می‌برد. دسته گابلین‌ها در رده کارت‌های رایج (Common Cards) قرار می‌گیرد و احتمالا با استقبال زیاد بازیکنان رو به رو شود. انتظار می‌رود این کارت 5 اسفند در دسترس کاربران قرار بگیرد.

غوغای کارت‌های حماسی!

image

کارت‌های حماسی (Epic) بسیار سخت به دست می‌آیند و اگر بخواهید آن‌ها را از فروشگاه خریداری کنید، باید هزینه بالایی بپردازید. سوپرسل در به‌روزرسانی جدید کارت‌های حماسی را در دسترس‌تر کرده است. از این به بعد هر یکشنبه می‌توانید یک‌بار از هم‌کلنی‌هایتان درخواست کارت حماسی کنید. محدودیت کارت‌های حماسی دریافتی از این طریق مانند کارت‌های نادر است. یعنی در آرنا یک تا سه می‌توانید یک کارت حماسی، در آرنا 4 تا 6 می‌توانید دو کارت، در آرنا 7 تا 9 می‌توانید 3 کارت و در بالاترین آرنا می‌توانید 4 کارت حماسی از دوستانتان دریافت کنید. هنگامی که به یکی از هم‌کلنی‌هایتان یک کارت حماسی اهدا کنید، 500 سکه طلا و 10 امتیاز تجربه جایزه می‌گیرید.

علاوه بر این قیمت کارت‌های حماسی در فروشگاه کاهش یافته است. پیش از این برای خرید اولین کارت باید 2000 سکه پرداخت می‌کردید که اکنون این مقدار به 1000 سکه رسیده است. به همین ترتیب برای خرید 10 کارت اپیک به جای 110 هزار سکه، تنها کافیست 55 هزار سکه پرداخت کنید.

image

صندوق کارت‌های حماسی نیز دستخوش تغییراتی شده است. Epic Chest ها پیش از این از هر آرنایی که به دست می‌آمدند، 10 کارت حماسی داشتند و در هر آرنایی که بودید برای خرید این صندوق از فروشگاه باید 10 هزار سکه می‌پرداختید. اما از این پس تعداد کارت‌های صندوق حماسی نسبت به هر آرنا متفاوت است و البته این موضوع باعث تغییر قیمت‌های این صندوق در آرناهای مختلف شده است. جدول فوق قیمت و تعداد کارت‌های دریافتی از صندوق حماسی در هر آرنا را نشان می‌دهد.

صندوق کلن!

image

سوپرسل برای تقویت ویژگی کار گروهی در کلش رویال از یک قابلیت جدید رونمایی کرده است. مانند Crown Chest که بازیکنان هر 24 ساعت به آن دسترسی دارتد و با جمع‌آوری 10 تاج از بازی‌ با سایر بازیکنان می‌توانند آن را باز کنند، برای هر کلن یک صندوق با نام Clan Chest تعریف شده است.

برای باز کردن این صندوق اعضای کلن باید از بازی‌ با سایر کاربران تاج جمع کنند (بازی‌های دوستانه و بازی در چلنج‌ها به حساب نمی‌آیند). کلن چست ده رده مختلف دارد که هرچه تاج‌های بیشتری جمع کنید، به رده‌های بالاتر دسترسی پیدا می‌کنید و جایزه صندوق نیز افزایش می‌یابد. هر کلن چست به مدت 7 روز فعال است و پس از هفت روز، اعضای کلن می‌توانند جایزه خود را دریافت کنند. پس از آن هفت روز اعضای کلن استراحت می‌کنند. به عبارتی در هر ماه دو بار کلن چست در دسترس کلن‌ها قرار می‌گیرد. اولین کلن چست‌ها در تاریخ 29 آذر فعال می‌شود.

چلنج جدید!

image

در به‌روزرسانی قبلی، سوپرسل ویژگی چلنج‌های مناسبتی را به بازی افزود. حال در این به‌روزرسانی از یک چلنج مناسبتی جدید رونمایی شده است. در Crown Duel Challenge به صورت تصادفی 8 کارت در دسته‌های دوتایی برای شما به نمایش در می‌آید که شما باید از هر دو کارت یکی را انتخاب کنید. کارت انتخابی به دک شما و کارتی که انتخاب نکرده‌اید به دک حریفتان اضافه می‌شود. در واقع 4 کارت دک شما را خودتان و 4 کارت دیگر دکتان را حریفتان انتخاب می‌کند. این چلنج از تاریخ 16 دسامبر (26 آذر) در دسترس شما قرار می‌گیرد و به مدت سه روز برقرار است.

در ضمن از این به بعد پیش از آغاز هر چلنج مناسبتی، می‌توانید آن را در بازی‌های دوستانه با دوستانتان آزمایش کنید. مثلا اکنون می‌توانید در بازی‌های دوستانه با هم‌کلنی‌هایتان، سبک رقابت را Crown Duel Challenge انتخاب کنید و در واقع پیش از آغاز چلنج با حال و هوای آن آشنا شوید.

متعادل‌سازی نیروها

image

به‌روزرسانی امروز کلش رویال با چند متعادل‌سازی برای نیروها همراه است که به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • Elite Barbarians: افزایش 19 درصدی جان‌سختی، افزایش 14 درصدی قدرت تخریب، بهبود سرعت حمله از 1.5 ثانیه به 1.4 ثانیه.
  • Tornado: افزایش 10 درصدی شعاع اثرگذاری، قدرت بیشتر در حرکت دادن نیروهای حریف
  • Inferno Dragon: افزایش 5 درصدی جان‌سختی، 0.4 ثانیه هدف‌گیری سریع‌تر
  • Balloon: افزایش 105 درصدی قدرت تخریب پس از مرگ، افزایش 50 درصدی شعاع اثرگذاری انفجار پس از مرگ
  • Wizard: بهبود سرعت حمله از 1.6 ثانیه به 1.4 ثانیه، 0.2 ثانیه کندتر شدن حمله اولیه
  • Giant Skeleton: افزایش 8 درصدی قدرت تخریب
  • Lumberjack: افزایش 6 درصدی جان‌سختی
  • Bomber: افزایش 4 درصدی قدرت تخریب
  • Mortar: شعاع انفجار خمپاره‌های شلیک شده 11 درصد افزایش یافته است.

بهبودهای کوچک

از این پس بعد از باز کردن کامل هر صندوق، خلاصه‌ای از آنچه در آن دریافت کرده‌اید نشان داده می‌شود تا اگر هنگام باز کردن صندوق حواستان نبود، باز هم بتوانید بفهمید چه کارتی را از صندوق به دست آورده‌اید.

بخشی جدید به نام News Royale نیز به بازی افزوده شده است که آخرین اخبار بازی، ویدیوهای آموزشی و مواردی از این قبیل در آن قرار می‌گیرد.

این به‌روزرسانی اکنون در گوگل‌پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس قرار گرفته است که می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دریافت کنید.

image
 
image
 
image

نظر شما در مورد تغییرات اخیر چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ali_eminem

۱۳۹۵/۹/۲۶
یک لول دهی هستم با کاپ 3400

miracle2017

۱۳۹۵/۹/۲۵
عالیه

وحید

۱۳۹۵/۹/۲۵
من لول ۱۱ اسم کلنمم صوفیان ۱۴..جزو اولین کاربرای بازیم واقعا عالیه..و اعتیاد کلش اف کلنو نداره بازی