خانهاخبار
سامسونگ Galaxy Folder وارد بازار ایران شد (قیمت)

سامسونگ Galaxy Folder وارد بازار ایران شد (قیمت)

گوشی تاشو کلاسیک سامسونگ Galaxy Folder (گلکسی فولدر) به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید تا نگاهی به قیمت این گوشی داشته باشیم.
۱۳۹۵/۹/۲۵

شرکت سامسونگ از معدود شرکت‌هایی است که هنوز به ساخت‌ گوشیهای تاشو و کلاسیک با کیبوردی فیزیکی همچون گذشته‌ای نچندان دور می‌پردازد و برای آن‌ها پتنت‌هایی جدید ثبت می‌کند. حدود یک سال گذشته، خبرهایی از یک گوشی کلاسیک و تاشو با سیستم عامل اندروید از شرکت سامسونگ منتشر شد و در جولای سال 2015 معرفی شد. حالا گوشی گلکسی فولدر به صورت غیر رسمی (قاچاق) به تعداد محدودی وارد بازار کشور ایران شده است.

 

سامسونگ گلکسی فولدر در نگاه اول شاید یک گوشی تاشو معمولی باشد اما این گوشی لوکس و زیبا به سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ مجهز شده است و قادر خواهد بود نرم افزارهای سبک اندرویدی را همچون تلگرام به راحتی اجرا کند. گلکسی فولدر دارای دو رنگ سفید و مشکی است و بدنه و قاب پشتی آن از پلاستیک با کیفیت با بافت مشجر ساخته شده است که باعث شده گلکسی فولدر یک موبایل زیبا و لوکس باشد.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی تاشو باید یه پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 3.8 اینچی با وضوح تصویر 800 در 480 پیکسل ، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 1800 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ اشاره داشت. شایان ذکر است سامسونگ گلکسی فولدر تک سیم کارت است و از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) پشتیبانی ‌می‌کند.

image

شما می‌توانید سامسونگ گلکسی فولدر را با قیمت 1,420،000 تومان بدون گارانتی در رنگبندی سفید، مشکی خریداری کنید. گفتنی است قیمت این موبایل درخارج از کشور 20 هزار روپیه توسط شرکت سامسونگ اعلام شده است بنابراین قیمت این گوشی در ایران نسبتا مناسب است و نمی‌توان به دلیل واردات محدود آن به دنبال کاهش قیمت آن بود.

اگر شما عاشق گوشی‌های کلاسیک تاشو با کیبوردی فیزیکی هستید و از ظاهر گوشی‌های امروزی خسته شده‌اید، گلکسی فولدر یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای شما خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید با پولی که برای گلکسی فولدر پرداخت خواهید کرد، قادر خواهید بود یک میان‌رده تمام عیار را خریداری کنید پس خرید این گوشی برای یک فرد معمولی چندان منطقی نیست.

 

نظر شما در مورد سامسونگ گلکسی فولدر چیست؟ آیا شما این گوشی با قیمت ذکر شده، ارزش خرید دارد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۹/۲۹
اچ تی سی هنوز گوشی میزنه مگه

سینا

۱۳۹۵/۹/۲۶
هنگ تی سی هر روز گرم تر و بنجول تر از دیروز :دی

سینا

۱۳۹۵/۹/۲۶
شما بخواب بیدار نشو.دادا این خیلی وقته معرفی شده.الان رسیده ایران.چقدر اطلاعاتت کمه آخه

سینا

۱۳۹۵/۹/۲۶
از آشغالی به نام هنگ تی سی ۱۰ خیلی بهتره

اندیشه

۱۳۹۵/۹/۲۶
اگه به ریال بود می ارزید !