خانهاخبار
دیدار ترامپ با مدیران شرکت‌های تکنولوژی آمریکا

دیدار ترامپ با مدیران شرکت‌های تکنولوژی آمریکا

ترامپ در هفته جاری قرار است با رهبران شرکت‌های تکنولوژی آمریکا در نیویورک دیدار کند. آیا رابطه ترامپ با سران سیلیکون ولی بهبود می‌یابد؟
۱۳۹۵/۹/۲۴
image

رئیس جمهور تازه انتخاب‌شده آمریکا قرار است در هفته جاری با رهبران شرکت‌های تکنولوژی آمریکا در نیویورک دیدار کند. مدیرعامل اپل، تیم کوک، مدیرعامل آلفابت، لری پیج، مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا و مدیران عامل دیگر شرکت‌ها از جمله آمازون، سیسکو، IBM، اینتل، اوراکل و مدیر اجرایی فیسبوک از جمله کسانی هستند که در این دیدار حضور خواهند داشت.

بسیاری از این سران تکنولوژی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفته‌اند و ابراز تمایل کرده‌اند که به وی کمک کنند. برخی نیز معتقدند که اگر ترامپ بتواند قوانین مالیات را تغییر بدهد و قراردادهای بهتری امضا کند، صنعت تکنولوژی آمریکا قدرتمندتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

درحالی که ترامپ از منتقدان سیاست رمزگذاری اپل است، با کاهش مالیات موافق است؛ چیزی که اجازه می‌دهد شرکت‌های آمریکایی تولیداتی درون کشور خود داشته باشند.

باید منتظر باشیم و ببینیم ترامپ برای دیدار با سران تکنولوژی آمریکا چه برنامه‌ای دارد. شما چطور فکر می‌کنید؟ به نظر شما ترامپ چه برنامه‌ای برای گسترش صنعت تکنولوژی کشورش دارد و در این نشست چه صحبت‌هایی ردوبدل خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
بعدش ایفون دیگه تو ایران ممنوع میشه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۹/۲۵
ظاهرا دوست عزیزمون کلا پشت کرده به اسرائیل و عربستان و گفته خودم هستم شمارو لازم ندارم. از این بهتر نمیشه. ینی اگه یه دوره 4 ساله امریکا سران فاسد کشور هارو انگشت به دهن بزاره هم امریکا رشد میکنه هم همه دنیا یه نفس تازه ای میکشه. دیوانه ست. ولی میدونه داره چیکار میکنه. یحتمل زمین یک تکان اساسی بخوره. بی صبرانه منتظر نتیجه کارشم. بقول دوستمون ?made in USA? ?no more china?

جعفر

۱۳۹۵/۹/۲۵
این ترامپ هم گیر داده ها!!!!

پارسا-ط

۱۳۹۵/۹/۲۵
چقدر هشیار و دقیق هست واقعا ذهن متفاوتی داره و نابغه هست اگر باهاش همکاری کنن راحت بیش از دو میلیون شغل از این طریق ایجاد میکنه و رونق و رشد اقتصادی هم شدیدا بالا میره در مورد رمز نگاری هم که هم جنبه منفی داره هم مثبت (مبارزه با تروریسم) باید کاری کنن که بدون شکستن حق حفظ حریم خصوصی تا جایی که بشه این مهم رو انجام بدن چون الان اینترنت شده بزرگترین صلاح داعش
ولی در کل ترانپ شخصیتی نیست مثل اوباما که منفعل باشه و بیاد و بره یا خودش دنیا رو تغییر میده یا سبب میشه آیندگان تغییرات زیادی بوجود بیارن.
به امید آینده ای بهتر

عماد

۱۳۹۵/۹/۲۴
خدا برا هم نگه تون داره