خانهاخبار
گوشی جدید نوکیا هوشمند نیست!

گوشی جدید نوکیا هوشمند نیست!

ما هم مثل شما منتظر دیدن گوشی‌های جدید نوکیا هستیم، اما اولین گوشی نوکیا که زیر نظر شرکت HDM تولید شده است چیزی نیست که انتظارش را دارید.
۱۳۹۵/۹/۲۳

بعید است کسی به گوشی تلفن همراه علاقه داشته باشد و از آمدن گوشی‌های جدید نوکیا به بازار ذوق‌زده نشود. نوکیا، که زمانی نامش بر بلندای بازار می‌درخشید، چند سالی است دیگر جلال و شکوه سابق را ندارد اما همه امیدوارند با معرفی گوشی‌های جدید اندرویدی دوباره تاج و تخت برحقش را پس بگیرد.

پس از تمام شدن قرارداد نوکیا با مایکروسافت شرکت فنلاندی HDM Glonal حق استفاده از برند نوکیا روی گوشی‌های تلفن همراه را به دست آورد. انتظار بر این است که HDM در نمایشگاه MWC 2017 از پرچمدار اندرویدی نوکیا و دو گوشی میان‌رده دیگر رونمایی کند.

درحالی که همه چشم‌انتظار دیدن این لحظه هستند، اولین گوشی نوکیا با مدیریت جدید معرفی شد؛ محصولی که البته شما را هیجان‌زده نخواهد کرد.

image

HDM با انتشار خبری در سایت خود از گوشی ساده Nokia 150 رونمایی کرد. ظاهر این گوشی 26 دلاری مشابه سایر گوشی‌های ساده نوکیاست که انواع و اقسام آنها در بازار یافت می‎شود. از پلاستیک ساخته شده، نمایشگر رنگی 2.4 اینچی دارد، کارت حافظه می‌خورد، MP3 پخش می‌کند، مجهز به بلوتوث و رادیوست و از چراغ فلاش LED دوربینش می‌توان به عنوان چراغ قوه استفاده کرد!

باتری نوکیا 150 تا 22 ساعت مکالمه به شما خدمات می‌دهد و به مدت 31 روز (حالت تک سیم) و 25 روز (حالت دو سیم) در حالت استندبای باقی می‌ماند. قرار است این گوشی در سه‌ماهه اول 2017 در قاره اروپا، آسیا و آفریقا عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۲۵
بعضی ها میان این گوشی را با گوشی ها هوشمند android و ios و windows phone مقایسه میکنن آخه دوست عزیز این یه گوشی ساده هست که معمولا برای کار استفاده میشه و کاربردش فقط برای صحبت کردن و نهایتا مسج هست

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۲۴
انصافا در کنار گوشی های اندرویدی بعضی وقتا یک گوشی ساده لازم میشه مخصوصا بخاطر باطری خوبشون و دوربین هم زیاد چیز واجبی نیست چون معمولا یک دوربین ضعیف روی این گوشی ها قرار میدن که زیاد به کار نمیاد و مصرف باطری بیشتر میکنه

احسان

۱۳۹۵/۹/۲۳
رقیبی جدی برای اس8 و آیفون 7 پلاس

sina

۱۳۹۵/۹/۲۳
اسمارتفون و تبلت و احتمالا ساعت هوشمند در نمایشگاه بارسلون معرفی میشن
جالبه که هنوز مثل سری لومیا ساعت گوشی در تبلیغ نشان دهنده مدل گوشیه (نوکیا 150)

MR.V

۱۳۹۵/۹/۲۳
فقط بايد بهش بخندم.خخخخ