خانهاخبار
آموزش فیفا 17: چگونه پنالتی بزنیم؟

آموزش فیفا 17: چگونه پنالتی بزنیم؟

اگر می‌خواهید در بازی Fifa 17 به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید و همه حرکات و تکنیک‌های بازی را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنم مجموعه آموزش‌های ویدئویی این بازی کامپیوتری را از دست ندهید.
۱۳۹۵/۹/۲۲

پیروز شدن در بازی فیفا 17 اتفاقی به دست نمی‌آید. همانطور که تبدیل شدن به ستاره فوتبال به تکنیک بالا، هوش و تبحر نیاز دارد، در بازی فیفا 17 نیز باید حرکات و تکنیک‌های زیادی یاد بگیرید تا بتوانند بر حریف خود فائق آیید.

در هفته‌های پیش رو مجموعه آموزش‌های ویدئویی بازی FIFA 2017 را در جی‌اس‌ام منتشر می‌کنیم که به شما کمک می‌کند حرکات و تکنیک‌های گوناگون بازی را یاد بگیرید و بفهمید در پلی استیشن 4 و ایکس باکس چگونه آنها را اجرا کنید.

در اولین ویدئو شیوه‌های مختلف پنالتی زدن در بازی فیفا 17 را یاد خواهید گرفت؛ حرکاتی مثل دویدن و شوت زدن، چیپ زدن، دورخیز کردن و... که با نمایش نوع حرکت، ترکیب فشار دادن دکمه‌ها نیز در گوشه صفحه نقش می‌بندد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

افشین

۱۳۹۵/۱۰/۳
فقط pes

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۲۴
من رو گوشی ویندوزیم بازی میکنم که خیلی راحت از استور دانلودش کردم... خوشبختانه یه جورایی آنلاینش کرده البته نه به صورت مستقیم بلکه مثل بازی کلش...
راجع به دوستانی که از گوگل پلی نمیتونن دانلود کنن بگم... فعلا ما در تحریم به سر میبریم و به همین جهت خیلی از برنامه های گوگل پلی خارج از دسترس ماست برای اینکه بتونیم از این برنامه ها استفاده کنیم باید برین در قسمت ستینگ و اپلیکیشن... کش و دیتای(خود برنامه نه بلکه کش و دیتای برنامه) برنامه های استور اندروید و گوگل گیم(همون که جوی استیک به رنگ سبز رنگه) رو پاکش کنید... بعد اینکه پاک کردین یه قند شکن نصب کنید سپس در قسمت ستینگ گوگل پلی یا ستینگ همون جستجوگر گوگل(هر دوش میشه) برین و کشورتون رو از ایران به آمریکا تغییر بدین سپس قند شکن رو روشن کنید و وارد گوگل پلی بشین و هر برنامه ایی خواستین رو دانلود کنید

پوریا

۱۳۹۵/۹/۲۳
کجا میشه گیر آوردش تو گوگل پلی که زده واسه کشور شما موجود نیست

کریم

۱۳۹۵/۹/۲۲
رو موبایل کجا میشه ریخت؟

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۲۲
ما که ورژن اندرویدیشو بازی میکنیم و اتفاقا یکی از فیوریت های منه....