خانهاخبار
تماشا کنید: نواختن پیانو با تاچ بار روی مک بوک پرو 2016

تماشا کنید: نواختن پیانو با تاچ بار روی مک بوک پرو 2016

آیا به دنبال یک برنامه شسته‌رفته برای نشان دادن نوار لمسی مک‌بوک پرو به دوستانتان هستید؟ در ادامه برنامه‌ای به شما معرفی خواهیم کرد که به وسیله آن می‌توانید با تاچ بار پیانو بنوازید!
۱۳۹۵/۹/۲۲
image

امسال سال بزرگی برای طرفداران و کسانی بود که مدت‌ها منتظر رونمایی نسل جدید مک‌بوک پرو بودند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ اضافه شدن نوار لمسی OLED بالای کیبورد است که جایگزین دکمه‌های فانکشن شده است. چندی پیش در این مطلب شما را با ۱۵ نکته و ترفند تاچ بار مک بوک‌ پرو‌ جدید آشنا کردیم. حال به‌تازگی برنامه کوچک و جالبی توسط Utsire با نام Touch Bar Piano منتشر شده است که با استفاده از آن می‌توانید با تاچ بار مک‌بوکتان پیانو بزنید. خلاقیت توسعه‌دهندگان در زمینه تولید برنامه‌های گوناگون برای تاچ بار قابل ستایش است، اما بهتر است قبل از انتشار برنامه کمی به کاربردی بودن آن نیز فکر کنند! به هر حال با توجه به نوظهور بودن تاچ بار به نظر می‌رسد تا بلوغ توسعه نرم‌‌افزارهای سوم شخص چند ماهی فاصله داریم. 

بافت موسیقایی Touch Bar Piano کاملا پلی‌فونیک است و ۱۲۸ ملودی مختلف موسیقی را در اختیار کاربر می‌گذارد. از این رو به نظر می‌رسد برای تولیدکنندگان موسیقی بتواند تبدیل به ابزاری کارآمد شود. 

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sorooshchamani

۱۳۹۵/۹/۲۲
علی‌رضا جان "مک پرو" کامپیوتر رومیزی اپل است اگر منظورتان نوت‌بوک‌های اپل است باید از اسم "مک بوک پرو" استفاده کنید. مشکل گرافیک به ندرت برای برخی از کاربران پیش آمده که خوشبختانه اپل در نسخه جدید macOS Sierra 10.12.2 آن را برطرف کرده است. اگر مشکل سخت‌افزاری همانند مشکل گرافیک مک‌بوک پرو‌های ۲۰۱۱ وجود داشت حق با شما بود.

Alireza

۱۳۹۵/۹/۲۲
میگم به جای اینه از مک پرو خیلی تعریف کنید مشکلاتش رو هم میزاشتید. لازمه لینک خبر بدم؟؟؟ مشکل گرافیک و مشکل باردهی باتری یکی دیگه هم هست ولی یادم نیست.
نمیدونم شاید ما خیلی پیگیری میکنیم و چشمامون بازمه شایدم شما چشماتونو میبندید

sorooshchamani

۱۳۹۵/۹/۲۲
امیر جان شما از کاربران فعال سایت هستید. کاش به جای تمسخر طرفداران یک برند عکس خودتون رو می‌ذاشتید باهاتون بیشتر آشنا می‌شدیم.
به هر حال ممنون که نظراتتون را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک می‌گذارید.

amir1975

۱۳۹۵/۹/۲۲
ابتذال و بی هدفی.
دو عنصری که در محصولات اپل و مشتریهاش همیشه نمود داره.