خانهاخبار
از استرالیا به انگلیس؛ طولانی‌ترین پرواز جهان در 17.5 ساعت

از استرالیا به انگلیس؛ طولانی‌ترین پرواز جهان در 17.5 ساعت

شرکت هوایی Qantas استرالیا در سال 2018 پرواز بدون توقفی از شهر پرت استرالیا به لندن انجام می‌دهد که طولانی‌ترین پرواز جهان خواهد بود.
۱۳۹۵/۹/۲۱

اکثر مسافران سفرهای هوایی را، به خاطر سرعت بالا و کم شدن زمان سفر، به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند. با این حال اگر مسافت دور باشد مسافران مجبورند برای رسید به مقصد ساعات زیادی در هواپیما سر کنند یا بین راه توقف داشته باشند.

شرکت هواپیمایی Qantas استرالیا اعلام کرده است به زودی پروازهای خود را از پرت استرالیا به لندن آغاز می‌کند؛ مسیری که با زمان 17.5 ساعتی لقب طولانی‌ترین سفر هوایی بدون توقف جهان را به خود اختصاص داده است.

image

مسافت 14468 کیلومتری این پرواز قرار است با هواپیمای Boeing 787 Dreamliner انجام شود که سال آینده به شرکت Qantas تحویل داده می‎شود. تا پیش از این پرواز دبی به آوکلند نیوزلند، با مسافت 14200 کیلومتر و صرف زمان 16.5 ساعت، طولانی‌ترین پرواز بدون توقف جهان بود.

هم اکنون مسافرانی که می‌خواهند با هواپیما از پرت به لندن پرواز کنند 20 ساعت در راهند (با یک بار توقف) اما با راه افتادن این پرواز بدون توقف 2 ساعت و نیم در وقت آنها صرفه‌جویی می‎شود. البته انتظار نمی‌رود این پرواز تا مارس 2018 صورت پذیرد، ولی پرت دارد آماده می‌شود تا خودش را به عنوان یک مرکز هوایی بین‌المللی جدید، که اقیانوس آرام جنوبی را به اروپا وصل می‌کند، معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حامد

۱۳۹۵/۹/۲۱
هم اکنون مسافرانی که می‌خواهند با هواپیما از پرت به لندن پرواز کنند 20 ساعت در مسیر هستند (با یک بار توقف) اما با راه افتادن این پرواز بدون توقف 2 ساعت و نیم در وقت آنها صرفه‌جویی می‎شود!!!
برا دو ساعت و نیم صرفه جویی در وقت چه کارها که نمیکنن، بعد ما به هر کجای دنیا که بخوایم بریم باید ده بار مسیر و ایرلاین عوض کنیم?..یادش بخیر یک زمانی طولانی ترین مسیر پروازی دنیا مال ما بود, از تهران به نیویورک ?.

مهمان

۱۳۹۵/۹/۲۱
دنیا داره به کجا میره ما هم هنوز اندر خم تصادف های قطار و جاده هستیم !!!

hossein

۱۳۹۵/۹/۲۱
یه زمانی طولانی ترین پرواز از تهران به واشنگتن رو داشتیم و بهترین ایرلاین منطقه بودیم ..