خانهاخبار
آپدیت اندروید 7.1 در انتظار اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

آپدیت اندروید 7.1 در انتظار اس 7 و اس 7 اج سامسونگ

به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد گوشی‌های Galaxy S7 و S7 edge را به جای آپدیت به اندروید 7، مستقیما به اندروید 7.1 آپدیت کند.
۱۳۹۵/۹/۲۰
image

برنامه آزمایشی اندروید روی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی سامسونگ، اکنون به کاربران این گوشی‌ها اجازه می‌دهد تا اندروید 7 را روی اس7 و اس7 اج آزمایش کنند. اما به نظر می‌رسد این مرحله اول برنامه آزمایشی است و نسخه نهایی آخرین سیستم عامل اندروید برای این گوشی‌ها اندروید 7.1 است.

اولین گوشی‌هایی که اندروید 7 برای آنها عرضه شد ال‌جی وی20 و نکسوس‌های گوگل بودند که البته در این میان ال‌جی وی20 اولین گوشی اندرویدی بود که از ابتدا با این نسخه اندروید، پیش از هر گوشی دیگری، روانه بازار شد. پیکسل‌های گوگل اما اندروید 7.1 را روی خود داشتند و از ابتدا با این نسخه سیستم عامل اندروید روانه بازار شدند.

اگرچه نسخه 7.1 در مقایسه با نسخه 7 اندروید تغییرات زیادی نداشته، قابلیت‌های خوبی به آن اضافه شده است؛ ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از Daydream VR و بهبود عملکرد لمسی گوشی. فعلا مشخص نیست که آیا Gear VR هم از Daydream پشتیبانی می‌کند یا نه.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

toni

۱۳۹۵/۱۰/۹
باسلام من هم ایفون داشتم هم الان سامسونگs7ادیج دارم کلی بگم عزیزان گوشی مبایل یک وسیله هستش حالایااندرویدیاایفون چرااینهمه جدی گرفتینش بلخره هرکسی ی سلیقه ای داره بایدچندنوع برندباش تاهمه طبق سلیقه خودشون گوشی بخرن مال دیگرانوبدکردنومال خودتوخوب کردن هیچ تاثیری روی قیمت یاکیفت گوشی نمیذاره یاحق

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۱
بی صبرانه منتظرم ببینم رابطه کاربری اکسپرینس چه تفاوتی با تاچ ویز داره ❤
اتفاقا دمش گرم که میخواهد از ۷ مستقیما به ۷.۱ ابدیت کنه
چون من که یکی حوصله پشتیبانی ، بکاپ و ... تو چند بار ندارم اوضاعی داریمااا ??

Hamed

۱۳۹۵/۹/۳۰
اخ اخ
یکی از قابلیتاش اینه میتونی به full hd تغیرش بدی ، اون موقع باتری شارژ بیشتری نگه میداره :)
خیلیم عااالی
منتظرررررررر ...

اصغرپاشایی

۱۳۹۵/۹/۲۹
اپدیت اندروید

اصغرپاشایی

۱۳۹۵/۹/۲۹
اپدیت اندروید۷