خانهاخبار
میزو M5 Note آماده تسخیر بازار میان‌رده‌ها

میزو M5 Note آماده تسخیر بازار میان‌رده‌ها

چند روز پیش کمپانی میزو میان رده جدیدش را با نام ام 5 نوت معرفی کرد. این گوشی با بدنه فلزی، مشخصات چشمگیر و قیمت مناسب می‌تواند در بازار میان‌رده‌ها خوش بدرخشد. مدیرعامل میزو هم به این موضوع واقف است و از فروش بالای آن خبر می‌دهد.
۱۳۹۵/۹/۲۰

بر اساس آخرین اطلاعات، کمپانی میزو به کاربرانش اعلام کرد که 300000 گوشی M5 Note برای فروش دارد؛ با توجه به مشخصات فوق‌العاده ام5 نوت و قیمت بسیار پایین، انتظار فروش بالای آن چندان هم دور از انتظار نیست. آقای لی، مدیرعامل میزو، در حالی این ادعا را طرح می‌کند که چند روز پیش از معرفی 80000 تقاضا برای خرید این گوشی در سایت JD.com ثبت شده بود.

image

طبق آنچه در مراسم رسمی معرفی مطرح شد از جمله مشخصات اصلی گوشی می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی، رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، باتری 4000 میلی‌آمپری و پردازنده 10 هسته‌ای هلیو پی10، که با کد MT6755 شناخته می‌شود، اشاره کرد. شتاب‌دهنده گرافیکی ام5 نوت از نوع Mali-860 است و همچنین حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را در دل خود جای داده است. البته نسخه دیگری از محصول با حافظه داخلی 32 و رم 4 گیگابایتی نیز موجود است. این روزها دوربین گوشی‌ها نقش اساسی در نظر کاربران دارد و میزو هم به این موضوع پی برده است؛ در همین راستا دوربین ام5 نوت به سنسوری 13 مگاپیکسلی با فوکوس خوکار تشخیص فاز مجهز شده است. دوربین جلو دستگاه نیز دقتی 5 مگاپیکسلی دارد.

image

این گوشی، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، یک میان‌رده دیگر با بدنه تمام‌فلزی و طراحی جذاب از شرکت میزو است که در قاب پشتی خطوط پلاستیکی آنتن به چشم می‌خورد. قیمت 130 تا 220 دلاری، بسته به مدل گوشی، کاملا مناسب به نظر می‌رسد و در صورت ورود به ایران احتمالا با قیمتی معادل 600 تا 800 هزارتومان به فروش برسد.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات میزو استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما گجت‌های چینی در بازار ایران چه جایگاهی دارند و مهم‌ترین نقطه قوت آن‌ها چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

nurse

۱۳۹۵/۹/۲۷
داداش شما برو سامسونگ رو بخر ، خوبه همه کاربرا میدونن سامسونگ برا رم و سی پی یو و ال سی دی کم نمیزاره ( البته تو رده بالاها ) اما بدنه و عمر افتضاحه .

مهدی.ب

۱۳۹۵/۹/۲۱
با سلام
من حدود 7-8 سال پیش یک ام پی4 از محصولات میزو خریدم
در زمان خودش از نظر تکنولوژی و کیفیت صدا و جنس بدنه و طراحی و ساخت عالی بود و البته هنوز هم هست چون همچنان داره کار میکنه.
امیدوارم گوشی هاش هم مثل همون محصولات قبلیش با کیفیت باشه

امیر

۱۳۹۵/۹/۲۱
چشماتو باز کن

حمیدرضا

۱۳۹۵/۹/۲۰
در اینکه قیمت و کیفیت عالیه شک نکنین اما نمیتونه با شیائومی ردمی 4 پرایم بابشونه قیمت 690 تومنی شونه به شونه پیش بره .

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۲۰
حححه این گوشی یا بردش میسوزه یا هر رفته تو تعمیرگاه
ببینین کی گفتم
گوشی میخوای فقط و فقط سری JیاسریAسامسونگ
۲۰۱۷ A7فاقعا فوق العادس