خانهاخبار
سونی: ما در انتشار به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 پیش‌قدمیم

سونی: ما در انتشار به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 پیش‌قدمیم

کمپانی سونی قصد دارد بعد از گوگل اولین تولید‌کننده شخص ثالثی باشد که اقدام به انتشار به‌روزرسانی‌های اندروید 7.1.1 می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۲۰

به گزارش Xperia Blog، کمپانی سونی می‌خواهد اولین تولیدکننده شخص ثالثی باشد که اقدام به انتشار آپدیت‌های اندروید 7.1.1 برای دستگاه‌های مختلف می‌کند. تیم توسعه‌ سونی اکسپریا در بیانیه‌‌ای رسمی، که آنلاین نیز منتشر شد، اعلام کرد که به‌روزرسانی سیستم‌عامل «اولویت شماره یک» آنهاست و به نظر می‌رسد سونی قصد دارد بعد از گوگل، اولین منتشرکننده‌ آپدیت اندروید 7.1.1 برای دستگاه‌هایش باشد. 

به‌روزرسانی‌های جدید همیشه ویژگی‌های جدیدی به دستگاه اضافه می‌کند و باعث بهبود عملکرد کلی نیز می‌شود. آپدیت اندروید 7.1.1 را هفته‌ گذشته گوگل برای گوشی‌های سری پیکسل و نکسوس این کمپانی عرضه کرد. در این به‌روزرسانی جدید شاهدیم که اپلیکیشن‌های Hangouts و Allo به‌صورت پیش‌فرض در سیستم‌عامل وجود دارند. 

image

سونی هنوز زمان دقیقی برای انتشار به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 برای دستگاه‌هایش اعلام نکرده است، اما به توجه به هدف‌گذاری این کمپانی مبنی بر ارائه سریع به‌روزرسانی، احتمالا باید در چند روز آینده منتظر انتشار به‌روزرسانی جدید برای پرچمداران سونی باشیم. 

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما سونی می‌تواند اولین منتشرکننده‌ به‌روزرسانی اندروید 7.1.1 برای پرچمدارانش باشد؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

amir

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
تاریخ انتشار اندروید 7 برای اکسپریا z3 plus کی هست؟

Arman

۱۳۹۵/۹/۲۲
یونی گفته اندروید ۷.۱
این گوشی هایی که شما میگی اندروید ۷ دارن

میلاد

۱۳۹۵/۹/۲۱
ادامه نظر قبل البتّه نمیدونم

میلاد

۱۳۹۵/۹/۲۱
بیشتر درسته نه بیستر

سینا

۱۳۹۵/۹/۲۱
کلا سونی جزو برند های بزرگ موبایل محسوب نمیشه