خانهاخبار
آیا سال آینده شاهد عرضه iPhone 7s با رنگ قرمز خواهیم بود؟

آیا سال آینده شاهد عرضه iPhone 7s با رنگ قرمز خواهیم بود؟

با توجه به گزارش‌های منتشرشده از Macotakara، کمپانی اپل در حال برنامه‌ریزی برای تولید نسل جدیدی از محصولات خود در سال آینده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۲۰

اخباری از سوی Macotakara منتشرشده که نشان می‌دهد اپل در حال طراحی و توسعه نسل جدید آیفون‌های خود با نام Phone 7s و iPhone 7s Plus است. گفته می‌شود این دو اسمارت‌فون از نظر طراحی کاملا شبیه پرچم‌داران کنونی اپل یعنی آیفون 7 و 7 پلاس خواهند بود. همچنین بر اساس شایعات و خبرهای فضای مجازی، دو محصول جدید اپل از چیپست A11 بهره‌مندند، اما فاقد شارژ بی‌سیم (Wireless Charging) خواهند بود. نکته جالبی که در مورد Phone 7s و iPhone 7s Plus به گوش می‌رسد عرضه این دو پرچم‌دار در رنگ قرمز است!

یکی دیگر از منابع اطلاعاتی در تایوان اشاره کرده که دو محصول جدید اپل در سال 2017 عرضه خواهند شد که می‌توان از آن‌ها تحت عنوان نسخه به‌روزشده پرچم‌داران فعلی اپل نام برد. همچنین منبع اطلاعاتی تایوانی اظهار داشته که تنها تغییری که در نسل آتی محصولات اپل شاهدیم چیپست A11 خواهد بود. اگرچه احتمال پشتیبانی Phone 7s و iPhone 7s Plus از قابلیت شارژ بی‌سیم و شیشه‌ای شدن بدنه این دو اسمارت‌فون بسیار کم است، طبق شایعات موجود، اضافه شدن رنگ قرمز به چرخه تولید آیفون‌ها امری حتمی است.

image

از سوی دیگر خبرهای جدید به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد کمپانی اپل سال آینده سه محصول جدید معرفی خواهد کرد که احتمالا یکی از این سه محصول به مناسبت دهمین سالگرد اپل با قابلیت‌ها و امکانات خارق‌العاده‌ای در قالب طراحی شگفت‌انگیز وارد بازار تلفن‌های هوشمند گردد. با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، شایعات و اخبار جدیدی پیرامون محصولات اپل شکل خواهد گرفت. پس لازم است تا نهایی شدن اخبار صبر کنیم تا وضعیت محصولات بعدی اپل کاملا مشخص شود.

به نظر شما اپل طبق سنت همیشگی خود عمل می‌کند و پسوند s را به محصولات آتی خود اضافه می‌کند؟ ورود رنگ قرمز به چرخه تولید آیفون تاثیری بر بازار فروش و جلب کاربران خواهد داشت؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

امیرعلی

۱۳۹۵/۱۰/۸
ما رنگ نمیخواهیم فقط نترکه کافیه

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۲۱
چی میگی عمو؟!! رنگ قرمز مال S3 بود که اپل داره کپی میزنه.(اپل‌هنگ: بی خلاقیت و تقلیدکار)

محمد

۱۳۹۵/۹/۲۰
خداوکیلی این گوشیهای اپل چی داره دل طرفدارش خوش بود که سیستم عاملش روانه که اونم تو چند وقت اخیر پر باگ شد فقط با رنگ جت بلک و حالا هم قرمز ملت را سر کار گذاشته

K

۱۳۹۵/۹/۲۰
الان فردا سامسونگ کپیش میکنه

...

۱۳۹۵/۹/۲۰
یاد پژو 405 ، 2000 افتادم : |
این همه رنگ ، باید زوم کُنه رو رنگِ قرمز آخه !؟
از تو بعید بود اپل