خانهاخبار
PS4 سونی 50 میلیونی شد!

PS4 سونی 50 میلیونی شد!

کنسول پلی استیشن 4 سونی از مرز فروش 50 میلیون دستگاه گذشت.
۱۳۹۵/۹/۱۹
image

سونی اعلام کرد که کنسول بازی پلی استیشن 4 این شرکت از مرز فروش 50 میلیون دستگاه گذشت. این میزان فروش مربوط به همه نسخه‌های PS4 از زمان عرضه آن تا کنون است.

پلی استیشن 4 سونی نوامبر 2013 در آمریکا و اروپا و در فوریه 2014 در ژاپن عرضه شد. تا کنون این کنسول فروش خوبی داشته و حتی توانسته رقیب خود، ایکس باکس وان مایکروسافت، را نیز پشت سر بگذارد. البته در چند ماه اخیر، کنسول مایکروسافت به لطف معرفی نسخه کوچک‌تر، Xbox One S، آمار فروش بهتری به دست آورد. اما با توجه به ارائه نشدن آمار رسمی از سوی مایکروسافت نمی‌توان مشخص کرد که فروش کنسول ایکس باکس، در چنین شرایطی و در مقایسه با آمار ارائه شده توسط سونی، چگونه است.

سونی با عرضه PS4 باریک‌تر، 4K PS4 و PS VR به دنبال به دست آوردن جایگاه فروش خوب در تعطیلات سال نو میلادی است. ماه گذشته سونی بهترین جمعه سیاه تاریخ پلی استیشن را تجربه کرد. مایکروسافت نیز اکنون روی نسخه 4K کنسول خود کار می‌کند؛ کنسولی که بعید است به این زودی شاهدش باشیم. به همین دلیل عجیب نیست که باز هم سونی در ماه‌های آینده فروش بهتری نسبت به مایکروسافت داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

پارساملتفت

۱۳۹۵/۹/۲۲
دوست عزیز اگه میخوای تعدادبازی ک واس کنسولت بیاد و کیفیت بازی بهتر باشه ps4پیشنهاد میشه
فروششم بیشتر بود

M

۱۳۹۵/۹/۲۱
تو جمعه سیاه جنس خیلی ارزان میفروشن،چه طور سود میکنن من موندم،که خوشحالم هستن بخاطر فروش زیاد تو جمعه سیاه

m.parviz70

۱۳۹۵/۹/۲۰
بزنین مادر برد ps4 ببینین کدوم قطعه اش سونیه 4 تاش که سامسونگه بقیه هم AMD , NVIDIA که اوناهم یکی از سهامدارانش samsunge

Ali

۱۳۹۵/۹/۱۹
سلام دوست عزیز نمیشه گفت کدوم بهتره چون انتخاب سلیقه ای هست.

مجتبی

۱۳۹۵/۹/۱۹
سلام ببخشید میخواستم بدونم 1xbox بهتره یا ps4 ممنون میشم جواب بدید