خانهاخبار
تایید شد: اچ تی سی دست بردار نیست، منتظر پرچم داران جدید باشید

تایید شد: اچ تی سی دست بردار نیست، منتظر پرچم داران جدید باشید

عدم موفقیت اچ‌تی‌سی در بازار فروش گوشی‌های هوشمند باعث به وجود آمدن شایعاتی از قبیل کنار کشیدن این شرکت از ساخت گوشی هوشمند شده است. شایعاتی که امروز رسما و با اعلام خبر ساخت پرچمداران جدید تکذیب شد.
۱۳۹۵/۹/۱۹
image

بر کسی پوشیده نیست که اچ‌تی‌سی سال‌های سختی را پشت سر می‌گذارد. فروش محصولات این شرکت هر سال با کاهش رو به روست و HTC 10، پرچم‌دار با کیفیت این شرکت که انتظار می‌رفت بتواند تکانی به وضعیت شرکت تایوانی بدهد نیز اکنون و پس از چند ماه حضور در بازار ایالات متحده، تقریبا محو شده است و شرکت‌های مخابراتی تصمیم گرفته‌اند دیگر این محصول را عرضه نکنند. با این شرایط عجیب نیست که شایعاتی از قبیل فروش این شرکت یا خروج این شرکت از بازار گوشی‌های هوشمند به گوش برسد. از طرفی به خاطر برخی تصمیمات عجیب اچ‌تی‌سی امیدی به فروش HTC Bolt، جدیدترین محصول این شرکت تایوانی، نیز نمی‌رود. کارشناسان نیز پیش‌بینی کرده‌اند سال 2017 نیز نمی‌تواند سالی خوب برای اچ‌تی‌سی باشد. با این حال مدیر روابط‌عمومی بین‌الملل اچ‌تی‌سی با توییت‌هایی تمام این شایعات را تکذیب کرده و طرفداران این شرکت را امیدوار کرده است.

جف گوردون با انتشار عکسی از دفتر اصلی اچ‌تی‌سی در تایوان نوشته است: «اگر به پنجره‌های این عکس دقت کنید، کارمندان اچی‌تی‌سی را می‌بینید که به شدت در حال کار بر روی پرچم‌داران و هدست‌های واقعیت مجازی آینده هستند.»

تصویری که جف گوردون توییت کرده است

دو نکته در این توییت قابل توجه است. اول اینکه این توییت تیر خلاصی بر شایعات این روزهاست که اچ‌تی‌سی قصد دارد از بازار گوشی‌های هوشمند کنار بکشد. نکته دوم اینکه گوردون در توییت خود از کلمه «پرچم‌داران» و نه «پرچم‌دار» استفاده کرده است. بنابراین شاید سال آینده باید منتظر بیش از یک پرچم‌دار از اچ‌تی‌سی باشیم.

اما چه اطلاعاتی از محصول بعدی اچ‌تی‌سی داریم؟ گفته می‌شود HTC Ocean پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی است که از نظر طراحی به HTC 10 شباهت دارد اما چند ویژگی به آن افزوده شده است. از جمله دو منطقه لمسی در طرفین گوشی که می‌توان با کمک آن‌ها صدای دستگاه را زیاد و کم کرد و کارهایی مانند این. همچنین گفته می‌شود گوشی بعدی اچ‌تی‌سی با دستیار گوگل به صورت پیش‌فرض عرضه می‌شود و به دوربین دوگانه مجهز است.

با این حال باید صبر کرد و دید آیا اچ‌تی‌سی سال آینده سرانجام می‌تواند دستی بر سر و روی وضعیت خود بکشد یا به سقوطش ادامه می‌دهد. نظر شما در این زمینه چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۵
لایک

Ali*ah .. 025

۱۳۹۵/۱۰/۴
HTC Parcham Bala Ro Abra... HTC Salar

فرشاد

۱۳۹۵/۱۰/۱
:/ جانم!!!!!

منصور

۱۳۹۵/۹/۲۵
بهترین طراحی مال اچ تی سیه
حتما سام هنگ خوبه 10 ساله داره یه مدل میزنه
اپلم همچنان

arash

۱۳۹۵/۹/۲۴
میگم میلاد خداوکیلی کدوم حقیقتو میگی
دادا تو عاشق سامی هستی یکی دیگه اچ تی سی یکی دیگه یه چی دیگه همه خوبند و تموم این مطالب فقط تبلیغه بیخیال شین
خدایی مطالب مفید بذارین بقیه استفاده کنند
دم همتون گرم.