خانهاخبار
اینستاگرام بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران را چگونه پیدا کنیم؟

اینستاگرام بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران را چگونه پیدا کنیم؟

در اپلیکیشن بج می‌توانید صفحه رسمی و تایید شده هنرمندان، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور در اینستاگرام، کانال تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را پیدا کنید.
۱۳۹۵/۹/۱۷
image

اگر در اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر برای یافتن صفحه رسمی یک بازیگر یا خواننده خارجی مشهور جستجو کنید مشاهده می‌کنید که در کنار نام شخص مشهور یک دایره آبی رنگ با تیک سفید قرار دارد به‌نام (Verified badge) که توسط این شبکه‌ها برای اطمینان به واقعی بودن آن صفحه به اشخاص پرطرفدار ارائه شده شده است و به معنی مورد تایید بودن آن صفحه است.

اما داستان برای ایرانیان متفاوت است و اکثر اشخاص مشهور ایرانی شرایط و ارتباط لازم برای دریافت این نشان تایید را ندارند!

بنابراین روز به روز تعداد صفحات جعلی ساخته شده بنام اشخاص مشهور ایرانی بیشتر می‌شود و به راحتی نمی‌توانیم صفحه واقعی و رسمی این افراد در شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنیم و حتی ممکن است اشتباها فالوور یک صفحه جعلی بشویم! همچنین مردم در گوگل به‌دنبال اینستاگرام رسمی اشخاص معروف جستجو می‌کنند که نتیجه ای هم ندارد.

اما به تازگی ما می‌توانیم در اپلیکیشن بج به‌راحتی صفحه رسمی و تایید شده هنرمندان، ورزشکاران و کلیه اشخاص مشهور در شبکه‌های اجتماعی را پیدا کنیم.

شرکت تبلیغاتی ویرلن یک اپلیکیشن بنام بج ساخته است که درآن صفحه رسمی اشخاص پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید مشاهده کنید. بج به معنای نشان و مخفف (Verified badge) یا نشان تایید است.

نکته مهم اینکه اشخاص پرطرفدار می‌توانند با ثبت نام و عضویت در اپلیکیشن بج صفحه رسمی خود در شبکه های اجتماعی را ثبت نموده که پس از تایید مدیریت بج، صفحه پروفایل ایشان در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

 

اپلیکیشن بج را به‌صورت رایگان از کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنید و نام بازیگر، خواننده، ورزشکار یا هر فرد مشهور مورد نظر خود را جستجو کنید و به صفحه رسمی این اشخاص در اینستاگرام، کانال تلگرام، فیس‌بوک و توییتر وارد شوید.

image

در اپلیکیشن بج می‌توانید همچنین به صفحه ویکی پدیا و imdb بازیگران وارد شوید تا با فعالیت های این هنرمندان بیشتر آشنا شوید. یا با ورود به صفحه soundcloud خوانندگان بصورت رایگان به آهنگ‌های خواننده مورد نظر خود گوش دهید.

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و تنها کافیست نام ورزشکار، بازیگر یا خواننده مورد نظر خودتان را در این اپلیکیشن جستجو کنید. تمام بخش‌های اپلیکیشن بج بصورت کامل و برای همیشه رایگان است.

برای دانلود اپلیکیشن بج و مشاهده اینستاگرام بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و سایر اشخاص مشهور روی آیکون‌های زیر کلیک کنید و اپلیکیشن بج را از بازار و یا گوگل پلی دانلود کنید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

شهرام بهلولی

۱۴۰۱/۱۲/۱۸
ببینم من می‌خوام تو اینستاگرام پیج و صفحه اصلی بازیگر فیلم ونزدی جنادماری اورتگا رو پیدا کنم و همینطور پیج تلگرامش و ساند کلادشو ! چطوری میتونم باهاش حرف بزنم؟

سوگل

۱۳۹۹/۱/۱۷
وقتی یک پیج پیدا میکنیم بنام یک بازیگر چگونه میتونیم بفهمیم اون پیج متعلق به اون بازیگر است

janiealidrus

۱۳۹۸/۲/۲۸
The government's copyright

محمدعلی

۱۳۹۵/۹/۱۹
من دانلود کردم برنامه باحالیه
خوشم اومد
غیر از اینستاگرام ، کانال تلگرم بازیگرا و ورزشکارا هم توش هست .
پروفایل فیسبوک و توییترشون هم هست .
به ویکیپدیای هنرمندا هم دسترسی داده که خوبه .
آهنگ های خواننده ها هم تو ساند کلادشون هست .
مختصر و مفید

امیر

۱۳۹۵/۹/۱۸
سلام
خیلی برنامه جالبیه
خوب تو خارج از ایران تمام شبکه های بزرگ به اشخاص مشهور تیک وریفای میدن که از فعالیت صفحه های جعلی جلوگیری بشه ولی تو ایران کمتر کسی تیک وریفاری داره
من که خوشم اومد