خانهاخبار
iLife بازار تبلت ها و لپ تاپ‌های زیر یک میلیون تومان را تسخیر می‌کند

iLife بازار تبلت ها و لپ تاپ‌های زیر یک میلیون تومان را تسخیر می‌کند

برند آی لایف، که تقریبا سه سالی است به بازار آمده، قصد دارد این شعار را عملی کند: «تکنولوژی را ارزان بخرید».
۱۳۹۵/۹/۱۶

دو سه سالی است که شاهد حضور آی لایف، برندی با محصولات ارزان‌قیمت، در بازار هستیم. معروف‌ترین محصول این برند تبلت Kids Tab است که قیمتی باورنکردنی دارد. برند آی لایف از این به بعد با پشتیبانی سازگار ارقام مطمئن‌تر به راه خود ادامه می‌دهد.


image

 

طی مراسمی که عصر روز سه‌شنبه با حضور جمعی از خبرنگاران و فروشندگان  برگزار شد مدیران سازگار ارقام برنامه‌های خود را برای عرضه قوی‌تر و پشتیبانی بهتر محصولات آی لایف در ایران ارائه دادند.

image

در ابتدای این مراسم بهروز اصلاحی، مدیر واحد تبلت و نوت بوک سازگار ارقام، با بیان اینکه اینتل و مایکروسافت در حوزه جدیدی که بازار لپ تاپ‌های ارزان قیمت است باهم همکاری می‌کنند، گفت طبیعتا این بازار برای ایرانی‌ها نیز جذاب است و برند آی لایف، که شعارش خرید تکنولوژی با هر بودجه‌ای است، می‌تواند سهم زیادی از این بازار از آن خود کند.

پس از آن مانی رادمنش، مدیر دفتر آی لایف در ایران، گفت که آی لایف حدود سه سال است که فعالیت می‌کند و در همین مدت کم توانسته است سهم زیادی از بازار خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. وی اظهار داشت طبق آمار IDC در انتهای سه ماهه سوم سال 2016 آی لایف حدود 58000 تبلت فقط در امارات فروخته که این عددی فوق‌العاده است. وی اضافه کرد آی لایف علاوه تبلت و نوت بوک محصولات دیگری مانند اسکوتر، عینک VR و همچنین گوشی‌های فیچر فون و هوشمند با قیمت‌هایی بسیار ارزان و رقابتی دارد که به زودی وارد بازار ایران می‌شوند.

بعد از این سخنان، آقای هوشمند، مدیر خدمات پس از فروش سازگار، از تسهیلاتی خبر داد که برای خریداران محصولات آی لایف در نظر گرفته شده است. او گفت که خریداران این محصولات یک سال به‌صورت کاملا رایگان خدمات نرم‌افزار می‌گیرند و علاوه بر این دارندگان محصولات آی لایف می‌توانند در صورت وجود ایراد سخت‌افزاری دستگاهشان را تعویض کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یوسف

۱۳۹۵/۹/۱۷
از کی به سلامتی شروع میکنه

علی

۱۳۹۵/۹/۱۶
من زد بوکشو خریدم بد نیست

Kia

۱۳۹۵/۹/۱۶
ای لایف مال کجا میشه؟