خانهاخبار
شایعات جدید از ویژگی‌های پرچمدار ال‌جی G6

شایعات جدید از ویژگی‌های پرچمدار ال‌جی G6

جدید‌ترین شایعات در مورد گوشی جی 6 حکایت از آن دارد که پرچمدار جدید ال جی ممکن است به ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب مجهز شود.
۱۳۹۵/۹/۱۶

شاید گلکسی S8 از سامسونگ تنها پرچمداری نباشد که در فوریه سال آینده منتظر رونمایی از آن هستیم. کمپانی ال‌جی نیز در حال حاضر روی نسخه جدید پرچمدار خود یعنی G6 تمرکز کرده و امیدوار است که مدل جدید بتواند جبران مافات کند و این کمپانی را مجددا به عرصه رقابت بازگرداند. 

جدید‌ترین شایعات در مورد گوشی G6 حکایت از آن دارند که ال‌جی ممکن است طراحی پرچمدار جدید خود را  به طور کامل تغییر دهد و از یک زبان طراحی جدید در آن استفاده کند. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر عدم استفاده ال‌جی از طراحی ماژولار در G6 مطرح شده بود. همچنین به نظر می‌رسد که نمایشگر G6 به قابلیت مقاومت در برابر آب مجهز خواهد شد که این خود ضدآب بودن بدنه را نیز نوید می‌دهد.

گوشی‌های سری ال‌جی از مقاومت نسبتا خوبی در برابر فشار و ضربه برخوردارند و با توجه به اینکه سامسونگ با افزودن ویژگی مقاومت در برابر آب به پرچمداران خود روز به روز تنور رقابت را داغ‌تر می‌کند، احتمالا ال‌جی نیز دست به کار شود و از این ویژگی در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کند. 

اما شایعات در مورد G6 به همینجا ختم نمی‌شود و شایعات دیگر خبر از این می‌دهند که ال‌جی ممکن است گوشی جدید خود را به قابلیت شارژ بی‌سیم نیز مجهز کند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر پرچمداران موجود در بازار از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برند، ممکن است ال‌جی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت، پرچمدار جدید خود را به این قابلیت مجهز کند. 

نظر شما چیست؟ آیا G6 می‌تواند به کابوس‌های ال‌جی در بازار تلفن هوشمند خاتمه دهد؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
ال جی چند وقتی هست گوشی های خوبی تولید میکنه انشالله ک بتونه تو این هم موفق باشه

احمد

۱۳۹۵/۱۰/۷
داش ماژولا یعنی چی؟

Benyamin Shah

۱۳۹۵/۹/۱۸
ایول الجی موفق باشی

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۷
دوست عزیز نه ال جی همچین آش دهن سوزیه که شما داری میگی نه برندهای دیگه اونقدر بدن که گفتی سونی سامسونگ. اچ تی سی آنچنان کوشی بدی هم نیستن

صفدر حسینی

۱۳۹۵/۹/۱۷
ماژولار بودن آپشن خاصی نیست بشه روش مانور داد اونم فقط واسه یه باتری عوض کردن..شارژ بی سیم و اسکنر عنبیه(کارآمد) و باتری با ظرفیت بالا(که احتمالش خیلی کمه) میتونن برگ برنده باشن.