خانهاخبار
هوآوی G9 Plus وارد بازار ایران شد (قیمت)

هوآوی G9 Plus وارد بازار ایران شد (قیمت)

گوشی هوشمند جی 9 پلاس، جدیدترین عضو خانواده G هوآوی، به صورت رسمی وارد بازار کشور ایران شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به این گوشی هوشمند و قیمت آن نگاهی بیندازیم.
۱۳۹۵/۹/۱۶

شرکت چینی هوآوی یکی از بزرگان دنیای تلفن هوشمند و صنایع مخابراتی در سراسر جهان است و در کشور ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین این کمپانی سهم قابل توجهی از فروش گوشی در بازار ایران را در دست دارد. هوآوی حالا جدیدترین عضو خانواده میان‌رده و پرفروش G، یعنی گوشی G9 Plus، را به صورت رسمی و با گارانتی 18 ماهه هوآوی سرویس روانه بازار ایران کرده است. گوشی هوآوی جی9 پلاس یک فبلت میان‌‎رده با ظاهر نه‌چندان متفاوت اما با سخت‌افزاری بهبودیافته نسبت به نسخه قبلی خود یعنی گوشی هوآوی G8 است که در سال 2015 میلادی معرفی و وارد بازار شد.

image

موبایل هوآوی G9 Plus با داشتن صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ، پردازنده قدرتمند و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 506، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگلپیکسلی و سیستم عامل 6.0 مارشمالو یک فبلت قدرتمند و میان‌رده است. شایان ذکر است این گوشی نسخه دیگری نیز با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت دارد که هنوز رسما وارد بازار ایران نشده و تنها نسخه پایه این موبایل با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در بازار ایران موجود است.

image

 گوشی Huawei G9 Plus نسخه 3 گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی در رنگبندی سفید، مشکی و طلایی با قیمت 1,210,000 تومان در بازار کشور با  گارانتی رسمی 18 ماهه هوآوی سرویس (نماینده رسمی هوآوی در ایران) موجود است.

توصیه جی‌اس‌ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا با گذشت زمان حباب قیمتی اولیه این گوشی هوشمند از بین برود و قیمتش به قیمت واقعی خود نزدیک شود.

هوآوی G9 پلاس یک انتخاب مناسب برای آن دسته افرادی است که به موبایل‌هایی با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت صفحه نمایش مناسب برای تماشای فیلم و وبگردی علاقه زیادی دارند. اگر شما بودجه لازم برای خرید هوآوی جی9 پلاس را دارید، بهتر است به دیگر میان‌رده‌های موجود در بازار همچون هوآوی نوا پلاس، شیائومی می مکس، سامسونگ A5 نسخه 2016 و اچ‌تی‌سی One ME نیز نگاهی بیندازید تا بتوانید بهترین گوشی را برای خود انتخاب کنید. شایان ذکر است هوآوی جی9 پلاس از نظر ظاهری و مشخصات فنی به گوشی هوآوی نوا پلاس شباهت بسیار زیادی دارد که در نوع خود قابل توجه است.

 

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا هوآوی G9 Plus در لیست خرید شما قرار می‌گیرد؟!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۲/۲۸
با سلام و عرض تشکر بابت اطلاعات خوبتون.
دو تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین؛ اول اینکه می خواستم بدونم مدل دوم این گوشی (رم 4 گیگا بایت، حافظه داخلی 64 گیگا بایت) وارد بازار ایران شده؟؟؟
سوال دومم این بود که می خواستم ببینم در حال حاضر قیمت این دو مدل این گوشی چقدره؟؟؟

reza

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
سلام
میخواستم بدونم کی نخه 64 گیگ با رم4 میاد ایران
اگه نمیاد همون nova plus رو تا عید بخرم

A K

۱۳۹۵/۹/۲۱
سینا جان اسنپدراگون 810 واقعاااا قدرتمند است و سونی در زد 5 خیلی عالی تونسته گرمای اونو مهار کنه و الان هیچی مشگلی نداره
میتونی بدون محدودیت بالای یک ساعت فیلم 4 کی بگیری و ازشون لذت ببری
میتونید خودتون بررسی کنید و متوجه بشید دوست عزیز
موفق باشید

Puya

۱۳۹۵/۹/۱۸
اون نوار مشکی دور صفحش یکم اذیت میکنه آدمو, اگه نبود خیلی بهترمیشد , ظاهر گوشی از اینم شیکتر میشد

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۷
هیچکدوم..به نظرم گلکسی اس6 بخر ..خیلی بهتره چه از نظر دوربین و کیفیت صفحه و چه از نظر قدرت..بالاخره پرچمدار بوده