خانهاخبار
مدیرعامل جدید ال جی در سودای تحول بخش موبایل

مدیرعامل جدید ال جی در سودای تحول بخش موبایل

هیئت مدیره کمپانی LG به تازگی «جو سیونگ-جین» (Jo Seong-Jin) را به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب کرده است.
۱۳۹۵/۹/۱۶

در سال 2016 شاهد رونمایی از تلفن‌های هوشمند خارق‌العاده‌ای بودیم. سامسونگ گلکسی S7 توانست نقض‌های نسخه قبلی خود را برطرف کند و موتورولا نیز با رونمایی از گوشی جدید Moto Z توجهات زیادی را به خود جلب کرد. وان‌پلاس نیز با معرفی OnePlus 3/3T در حدود قیمت 400 دلاری توانست استاندارد‌های جدیدی برای گوشی‌هایی در این رده قیمتی تعیین کند. اما اگر کمی دقیق‌تر به سال 2016 نگاه کنیم می‌بینیم که کمپانی LG نتوانست چندان که باید و شاید، درخشان ظاهر شود. این کمپانی در سال 2016 دو گوشی G5 و V20 را روانه بازار کرد اما هیچ کدام از این دو نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. همزمانی معرفی G5 با تکاپوی اپل برای رونمایی از آیفون 7 باعث شد که ال‌جی در در مقایسه با سال 2015 با کاهش 23 درصدی فروش مواجه شود.

اما شرایط برای کره‌ای ها ممکن است تغییر کند. هیئت مدیره کمپانی LG رسما اعلام کرد که «جو سیونگ-جین» (Jo Seong-Jin) را به سمت مدیرعاملی این شرکت انتخاب کرده است. مدیرعامل جدید پیش از این و از سال 2013 عهده‌دار مدیریت بخش لوازم خانگی این کمپانی بوده و در دوران مدیریت او، این بخش در سال 2015 توانست سودی 25 درصدی عاید خود کند. 

«جو سیونگ-جین» (Jo Seong-Jin)، مدیرعامل جدید ال جی الکترونیکس

جو سیونگ جین در سال 1976 و در زمانی که ال‌جی هنوز نام Goldstar را یدک می‌کشید به این کمپانی پیوست و در سال 2007 نیز به دلیل تلاش‌هایش برای توسعه تکنولوژی در کره‌جنوبی، از دولت این کشور نشان افتخار دریافت کرد. با این حال جو سیونگ جین به عنوان مدیرعامل «ال‌جی الکترونیکس» منصوب شده و مدیریت بخش تلفن‌های هوشمند ال‌جی هنوز برعهده Cho Juno باقی خواهد ماند. اما قطعا مدیریت جو سیونگ جین بر سوددهی این بخش نیز بی تاثیر نخواهد بود.

بخش تلفن‌های هوشمند ال‌جی چند وقتی است که با مشکلات زیادی از قبیل عدم سوددهی دست و پنجه نرم می‌کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی در آینده چه سیاست‌هایی اتخاذ خواهد کرد. ال‌جی در حال حاضر روی دو گوشی G6 و V30 تمرکز دارد و باید منتظر بود و دید که آیا مدیریت جدید می‌تواند نام LG را مجددا به عنوان یکی از کمپانی‌های صاحب نام در زمینه تلفن هوشمند مطرح کند یا خیر. 

نظر شما چیست؟ شما چه سرنوشتی برای LG پیش‌بینی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

سبحان

۱۳۹۵/۹/۲۱
g5 رو قبول دارم ولی v20رو شدیدا مخالفم................
v20 فوق العادس هرکدوم از پرچم دارارو که میبینم در مقابل وی 20 ی ضعف داره از موتو z گرفته تا نوت و پیکسلو و غیره و غیره.....
هیچ کدومشون همزمان 2سیم و درگاه حافظه جدا ندارن..........
تازه قابلیت تعویض باطری رو که اصلا نگو.......عالی
دوربین دوگانه اندروید 7 تراکم پیکسلی وری گود رادیو ی پرچم دار همه چی تمام......

کریم

۱۳۹۵/۹/۱۶
یعنی چی منفی میدین اینا اندازه نصف رأی هم ارزش نداره بس کن تعصب بیجاتونو

کریم

۱۳۹۵/۹/۱۶
پس سامسونگ هنگی و ویتنامی خوبه دوستان متعصب

Abbas

۱۳۹۵/۹/۱۶
و حنیف جان شما که میگی از فون آرنا ترجمه شده، فون آرنا هزاران مطلب دیگه هم تو طول روز میزاره. چرا خبرای منفی راجب آیفون و سامسونگو نمیزنن؟!

Abbas

۱۳۹۵/۹/۱۶
مصطفی خان جی ۵ به شکست محکوم شد فقط بخاطر ماژولار بودنش و طراحیش وگرنه تو عملکرد هنوز از گنده های اندروید سره...