خانهاخبار
گوشی زد تی ای Z11 mini S وارد بازار ایران شد (قیمت)

گوشی زد تی ای Z11 mini S وارد بازار ایران شد (قیمت)

نسخه بهبودیافته Z11 mini با نام Z11 mini S از شرکت زد تی ای به تعداد محدود و به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی مختصر بیندازیم به بهترین گوشی زد تی ای در بازار ایران.
۱۳۹۵/۹/۱۷

شرکت  زدتی‌ای، که از بزرگان صنعت تلفن هوشمند و تجهیزات مخابراتی در کشور چین است، اواخر مهر ماه سال جاری از محصولی قدرتمند و مقرون به صرفه با نام نوبیا زد 11 مینی اس رونمایی کرد. گوشی nubia Z11 mini S امروز به صورت غیر رسمی و به تعداد بسیار محدود وارد بازار ایران شده است تا در کنار دیگر اعضای سری Z11 پشت ویترین‌ فروشگاه‌های موبایل بدرخشد.

image

در نگاه اول شاید فکر کنید این اسمارت فون یک نسخه کامپکت و جمع‌وجور است، اما باید گفت که اینطور نیست و این محصول میان‌رده‌ای تمام‌عیار است که نسبت به نسخه نوبیا زد 11 مینی سخت‌افزار بهبودیافته و قدرتمندتری دارد. از مشخصات سخت‌افزاری بارز نوبیا Z11 mini S باید به پردازنده قدرتمند و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی قدرتمند آدرنو 506، نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 424 پیکسل در هر اینچ، حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی با قابلیت ارتفا تا 256 گیگابایت، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی با قابلیت‌های پیشرفته برای عکاسی حرفه‌ای، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و سیستم عامل 6.0 مارشمالو اشاره کرد.

image

امکانات نرم‌افزاری و رابط کاربری این گوشی هوشمند شما را همچون زد تی ای زد 11 مکس و زد تی ای زد 11 مینی شگفت‌زده خواهد کرد؛ رابط کاربری روان، زیبا و قدرتمند که باید آن را یکی از بهترین‌ها دانست. امکانات رابط کاربری زد 11 مینی اس بسیار کاربردی و جذاب است، اما نکته مهم در رابطه با محصولات سری Z11 از شرکت چینی زد تی ای شباهت بسیار بالای نرم‌افزار دوربین و امکانات آن به گوشی آیفون است. به همین دلیل اگر قصد دارید یک گوشی قدرتمند و باکیفیت اندرویدی بخرید، بدانید Z11 mini S پیشنهاد بسیار مناسبی برای شماست.

لیست قیمت نوبیا زد 11 مینی اس

image

 

نسخه

قیمت

حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت

1,300,000 تومان

(223 دلار )

حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

1,400,000 تومان

(282 دلار)

 

 

توصیه جی‌اس‌ام به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا با واردات بیشتر و کاهش نرخ دلار، قیمت این دستگاه نیز بهبود پیدا کند.

 

به نظر شما زد تی ای زد 11 مینی اس با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

عباس

۱۳۹۶/۲/۱۰
گوشی خیلی خوبیه،اما همانند تمام گوشی های چینی بلندگوی قوی ندارد

رستاک

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
طراحی شکیل و کاربر پسند و همچنین از سخت افزار خوبی دارد اما با توجه به قیمت جهانی به نظر میر سد قیمت بسیار زیادی در ایران ارائه شده . بهیچ وجه قابل خرید نیست .

ساجد

۱۳۹۵/۹/۱۸
سامسونگ خودش تنها هفته ای به گوشی میده بیرون

حمیدرضا

۱۳۹۵/۹/۱۷
آخرش فقط هواوی و شیائومی تو کورس رقابت میمونن. اونم ظاهرا شیائومی موفقتره.

هادی

۱۳۹۵/۹/۱۷
کو قیمت ذکرشده؟؟؟؟؟؟؟