خانهاخبار
تراشه‌های جدید مدیاتک با پشتیبانی از دوربین دوگانه معرفی شدند

تراشه‌های جدید مدیاتک با پشتیبانی از دوربین دوگانه معرفی شدند

مدیاتک دو تراشه جدید معرفی کرده است؛ تراشه‌هایی که از تصویربرداری با دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کنند و مصرف باتری بهینه‌تری دارند.
۱۳۹۵/۹/۱۵
image

مدیاتک از دو تراشه جدید در سری Helio X2x خود خبر داد: Helio X23 و Helio X27 که هر دو پردازنده 10 هسته‌ای دارند و با استفاده از نصب tri-cluster مدیاتک ساخته شده‌اند. پردازنده این تراشه‌ها دو هسته Cortex A-72 و دو سری 4 تایی هسته cortex A53 دارد. پردازنده اصلی Helio X27 فرکانس 2.6 گیگاهرتزی دارد که کمی بیشتر از فرکانس 2.5 گیگاهرتزی Helio X25 است.

دو تراشه جدید مدیاتک از نصب دوربین دوگانه پشتیبانی می‌کنند؛ چیزی که این روزها بازار اصلی مدیاتک را به خود اختصاص داده است. موتور پردازش سیگنال مدیاتک نیز روی این موضوع تمرکز کرده و بهبودهایی در این بخش به همراه داشته است. هوآوی پی9 نمونه خوبی برای نشان دادن قدرت تراشه مدیاتک است: عکس‌های گرفته‌شده با این گوشی شارپ‌تر به نظر می‌رسند.

هر دو تراشه جدید این شرکت 25 درصد در انرژی مورد نیاز برای نمایشگر صرفه‌جویی می‌کنند. تکنولوژی MiraVision EnergySmart Screen مصرف انرژی را 25 درصد کاهش می‌دهد. هماهنگ‌سازی ولتاژ خروجی با قدرت سیگنال تقویت‌شده نیز باعث می‌شود در زمان اوج مصرف شارژ تا 15 درصد انرژی صرفه‌جویی شود.

مدیاتک گفته است که این تراشه‌های جدید به زودی در گوشی‌های هوشمند دیده خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)