خانهاخبار
اندروید 7 به گوشی‌های قدیمی نیز می‌رسد!

اندروید 7 به گوشی‌های قدیمی نیز می‌رسد!

نسخه آزمایشی سیانوژن مد 14.1 برای گوشی‌های HTC One A9 ،HTC One M8 ،LG G3 Beat و چند گوشی دیگر منتشر شده است؛ سیستم عاملی که اندروید 7.1 را به این گوشی‌ها می‌آورد.
۱۳۹۵/۹/۱۴
image

سیانوژن که به تازگی نسخه 14.1 سیانوژن مد را بر پایه اندروید 7.1 برای نکسوس 4 منتشر کرده است و دل طرفداران این گوشی قدیمی گوگل را شاد کرده، حالا تصمیم دارد این نسخه از سیانوژن مد را به گوشی‌های بیشتری بیاورد.

پس از نکسوس 4 حالا سیانوژن مد 14.1 برای گوشی‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است؛ گوشی‌هایی که دیگر رده‌بالا نیستند و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی در مقایسه با پرچمداران ندارند. همان طور که احتمالا می‌دانید، سیانوژن 14.1 بر پایه اندروید 7.1 است، به همین خاطر این تنها شانس برخی از کاربران برای داشتن اندروید 7.1 روی گوشی‌شان است.

به هر حال به‌تازگی نسخه آزمایشی سیانوژن مد 14.1 برای گوشی‌های BQ Aquaris، HTC One A9(GSM U.S.)، HTC One (M8)، HTC One M8(Dual Sim)، LG G3 Beat و Xiaomi Redmi 1S منتشر شده است.

البته این گوشی‌ها تنها گوشی‌هایی نیستند که به سیانوژن مد 14.1 آپدیت می‌شوند و این شرکت تصمیم دارد اندروید 7.1 را برای دستگاه‌های بیشتری از جمله گلکسی اس3، نکسوس 5 و چند گوشی چینی نیز منتشر کند.

پس اگر شما هم صاحب گوشی قدیمی هستید و امیدی به آپدیت اندروید 7 ندارید، وبسایت سیانوژن مد را چک کنید، زیرا بعید نیست که برای گوشی‌های قدیمی دیگری نیز اندروید 7 را منتشر کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

kasra

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
دوست عزیز کلا فازت چیه؟اخه سیانوژن چه ربطی داره به اچ تی سی من خودم الان دوساله که m8 دارم و خیلی هم عالیه.در کل میخوای چیزی بگی اول مطالعه کن بعد نظر بده

کسری

۱۳۹۵/۹/۱۶
من هر چی گشتم برای s4نیومده بود.حالا چطوربرایs3اومده

اسماعیل

۱۳۹۵/۹/۱۶
سؤالم جواب نداشت؟

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۵
واقعا برای s3

پیمان

۱۳۹۵/۹/۱۵
دوست عزیز تو مقاله ذکر شده که برای گوشی های قدیمی یعنی مثل اس3 یا اس4 که دیگه کمپانی ها ازشون پشتیبانی نرم افزاری نمیکنن برای همین سیانوژن اومده و دست به کار شده.
در ضمن اس6 که قدیمی نیست برای سال گذشته هستش که سامسونگ ازش پشتیبانی میکنه و به صورت رسمی اندروید 7 رو منتشر میکنه.