خانهاخبار
WhatsApp به پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی پایان می‌دهد

WhatsApp به پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی پایان می‌دهد

واتس اپ، که به پشتیبانی از پلتفرم‌ها و سیستم‌ عامل‌های مختلف موبایل معروف است، به زودی پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی را قطع می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۱۴

پیام‌رسان WhatsApp یکی از اپلیکیشن‌هایی است که به خوبی از پلتفرم‌ها و سیستم عامل‌های مخلتف پشتیبانی می‌کند. بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند قدیمی همانند گوشی‌های هوشمند جدید این امکان را دارند تا واتس‌اپ را روی دستگاه خود نصب کنند و با دیگران در ارتباط باشند، اما این وضعیت به زودی تغییر پیدا می‌کند.

واتس‌اپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون تا پایان سال به اتمام می‎رسد و کاربرانی که دستگاه‌ آنها از اندروید 2.2، آی‌او‌اس 6 یا ویندوز فون 7 استفاده می‌کند دیگر امکان استفاده از این پیام‌رسان را نخواهند داشت.

image

کار نکردن ویژگی‌های جدید WhatsApp در گوشی‌های قدیمی دلیل پایان بخشیدن به پشتیبانی از آنها اعلام شده است، اگرچه پشتیبانی واتس‌اپ از پلتفرم‌های BlackBerry OS، BlackBerry 10، Nokia S40 و Symbian S60 تا 30 ژوئن 2017 ادامه خواهد داشت.

واتس‌اپ یکی از پراستفاده‌ترین اپ‌های پیام‌رسان موبایل در جهان است که به کاربران اجازه تماس متنی، صوتی و تصویری را می‌دهد. اگر گوشی‌ شما هم سیستم عامل قدیمی دارد بهتر است برای ادامه استفاده از این پیام‌رسان به فکر تعویض آن با یک مدل جدیدتر باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)