خانهاخبار
دوربین اصلی Galaxy S8 لنز دوتایی نخواهد داشت

دوربین اصلی Galaxy S8 لنز دوتایی نخواهد داشت

با اینکه بارها گزارش شده بود گلکسی اس 8 سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود، یک منبع دیگر ادعا کرده که سامسونگ از انجام این کار صرف نظر کرده است.
۱۳۹۵/۹/۱۳

از اولین شایعاتی که در مورد Galaxy S8 سامسونگ شنیدیم این بود که برای اولین بار دوربین اصلی پرچمدار سامسونگ مجهز به لنز دوتایی خواهد بود. با اینکه منابع مختلف چند بار این شایعه را تایید کردند، در هفته‌های اخیر اطلاعات تازه‌ای که ما را نسبت به این ویژگی مطمئن کند در اینترنت منتشر نشده است.

یک منبع قابل اطمینان چینی این طور گفته است که برخلاف شایعات قبلی گلکسی اس 8 قرار نیست مجهز به دوربین دوگانه باشد و سامسونگ از قرار دادن این ویژگی در پرچمدار بعدی خود صرف‌ نظر کرده است. البته معنی این حرف این نیست که سامسونگ کلا از دوربین‌های دوگانه در محصولات خود استفاده نمی‌کند، بلکه ممکن است در گوشی‌های بعدی این شرکت شاهد به کار بردن دوربین اصلی با لنز دوتایی باشیم.

انتظار داریم سامسونگ هم‌زمان با نمایشگاه MWC 2017 از پرچمدار جدید خانواده گلکسی رونمایی کند؛ گوشی هوشمندی که نگاه‌های زیادی به آن دوخته شده و آبروی سامسونگ به آن وابسته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

gsmdigital

۱۳۹۵/۹/۱۵
به نظرم تصمیم خوبیه
دوربین عملکردش عالی باشه مهمه حال خواه 2دوربینه باشه یا تک دوربینه

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۱۵
سلام.من به بررسی‌هایی که سایت ها انجام میدن اعتقادی ندارم.چون اکثریت از سایت های خارجی و بزرگ میارن وترجمه میکنن .ودر کل تبلیغات والقاعات [1٪]ها روهمه چیز تاثیر گذاشته و بیشتر سایت های بزرگ پر مخاطب قضاوت و راستگویی رو به پول میفروشند .مثلا چن سالی هست میگن بهترین = ایفون؟؟؟ ایفونی که ارزشی برای کاربرای فارسی زبان قاعل نیستو...... مثلا همه سایتهای تحلیلی میگن دوربین ایفون ۷ معرکس ولی واقعیت اینه از دو نسخه قبلیش بدتره خودتون برید تست کنید .باتریi6وامنیت و جاسوسی و... بماند!!!!!!! خلاصه هر چه هستید ازاد اندیش وراستگو باشید. با تشکر از همه که خوندید وفکر میکنید.???

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۵
گوشی های هنگ تی سی از همه نظر بی کیفیت ترین هستن..بدنه پلاستیکی بازیافتی درجه 10...صفحه نمایش داغون باتری بی مصرف دوربین آشغال..گرمای بیش از حد بخاری..رابط کاربری زشت و مسخره..به شخصه من گوشی های چینی رو برتر از هنگی میدونم...این همه نکته منفی به همین دلیل هیچ آدم عاقلی طرف بنجول ساز نمیره

cadillac

۱۳۹۵/۹/۱۴
تو یکی نمی خواد زرنگ بازی در بیاری .

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۴
Earl Arya
سه مدل HTC بگو که هنگ نکنه:820-816-10-A9-M9-E8 همه آشغال و بی کیفیت و پرچمدار همه اینا پیکسل با قابلیت جدید:دوربین 7 رنگ خخخخخخخخخ
منم 100 مدل سامی میگم هنگ نکنه-J1-3-5-7----A3-5-7...E5-7...S4-5-6-7...Note3-4-5 بازم بگم؟؟؟