خانهاخبار
پنجمین نسخه آزمایشی iOS 10.2 چه تغییراتی به‌همراه دارد؟

پنجمین نسخه آزمایشی iOS 10.2 چه تغییراتی به‌همراه دارد؟

شب گذشته اپل پنجمین نسخه آزمایشی آی او اس 10.2 را برای کاربران و توسعه‌دهندگان منتشر کرد. در ادامه همراه جی‌اس‌ام باشید تا با تغییرات ایجادشده در این نسخه آشنا شوید.
۱۳۹۵/۹/۱۳

image

 

اپل پس از گذراندن iOS 10.2 در چهار نسخه آزمایشی، شب گذشته نسخه پنجم آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد و ساعاتی بعد برای آزمایش‌کنندگان عمومی منتشر کرد. شماره ساخت این نسخه 14C89 است. یکی از تغییرات بزرگ ایجادشده در آی‌اواس ۱۰.۲ جایگزین شدن برنامه Videos به TV است. در این نسخه  برنامه پیش‌فرض Videos جای خود را یه یک برنامه کاملا جدید با نام TV داده است. اپلیکیشن TV همان برنامه‌ای است که توسط اپل ساخته شده و در کنفرانس معرفی مک‌بوک‌ پروهای جدید به معرفی کامل آن پرداخته شد. همچنین ایموجی‌های زیادی به این نسخه اضافه شده‌ است. والپیپرهای جدیدی نیز برای آیفون ۷ و ۷ پلاس اضافه شده و بهبودهایی به همراه داشته که با مراجعه به دو مطلب زیر می‌توانید از تمام تغییرات ایجادشده آگاه شوید.

image

 


image


 

تغییرات رسمی اعلام‌شده در iOS 10.2 Beta 5 از سوی اپل به شرح زیر است:

  • برطرف کردن مشکل پرش برنامه TV
  • مشکل عدم اجرای برنامه TV در آیپاد تاچ (ارور TV is Unavailable)
  • مشکل پاک کردن محتویات درون برنامه TV حین سینک کردن با آیتیونز نسخه ۱۲.۵ الی ۱۲.۵.۳
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

Marshal

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
بادرود فراوان خدمت آقاي چمني..چرا مشكل باتري اپل رو حل نميكنيد

رضا

۱۳۹۵/۹/۲۹
آره هیچ مشکلی نیست اصلا خاموش شدن تو ۳۰درصد که مشکل نیست اصلا مشکل نیست یه آپشنه . در ضمن رسانتونو عوض کنبن چون که اشتباهه اشتباه کجا تا حالا مشکلی نبوده

dark_master

۱۳۹۵/۹/۲۳
امروز آی او اس 10.2 نسخه اصلی امد برا دانلود

ali.nmp

۱۳۹۵/۹/۱۴
سلام آقاي چمني من آيفون SEدارم گويشيمو كه به 10آپديت كردم بازده باتريم خيلي كم شده و نسبت به قبل زودتر خالي ميشه باتريش،تو اين بتاهايي كه داده چيزي در مورد رفع اين مشكل ننوشته چجوري حل كنم اين مشكلو؟؟؟

farzam

۱۳۹۵/۹/۱۴
صد رحمت به سامسونگ که زود زود آپدیت میده بیرون...اپل 5 تا بتا داده هنوزم معلوم نیس بتاهای بعدی چنتا باشن ...از یه طرفم ios10 واقعا باگهای خیلی زیادی داره اگه اینجوری پیش بره میرم سمت سامسونگ..گوشیمم iphone 7