خانهاخبار
آیا HTC Bolt می‌تواند تایوانی‌ها را از رکود خارج کند؟

آیا HTC Bolt می‌تواند تایوانی‌ها را از رکود خارج کند؟

گوشی اچ تی سی بولت اخیرا در تیتر اول خبرگزاری‌ها حاضر بوده و سروصدای زیادی به پا کرده است. علیرغم مشخصات خیره‌کننده‌اش کارشناسان معتقدند که نمی‌تواند اچ‌تی‌سی را از رکودی که گرفتارش شده نجات دهد.
۱۳۹۵/۹/۱۱

بر اساس جدیدترین گزارش ها گوشی HTC Bolt با استفاده از شبکه اینترنتی LTE plus، که شرکت مخابراتی امریکایی اسپرینت فراهم کرده، سرعت اینترنت قابل توجهی معادل 450 میلیون بیت بر ثانیه دارد. HTC با محور قراردادن این موضوع تاکید کرد که سرعت اینترنت در استریم ویدیو و موزیک (پخش همزمان با دانلود)، وبگردی و به اشتراک‌گذاری محتواهای مختلف در سطح شبکه‌های اجتماعی یک فاکتور فوق‌العاده مهم است. در ادامه اطلاعات بیشتری از بولت را در اختیارتان قرار می‌دهیم پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

مجهزشدن به شبکه LTE Plus از آن جهت حائز اهمیت است که اچ‌تی‌سی تراشه اسنپدراگون 810 را به عنوان قلب تپنده این گوشی انتخاب کرده. همان‌طور که می‌دانید این تراشه جدیدترین محصول کوالکام نیست و با فاجعه‌آفرینی در افزایش بی‌رویه دمای اکسپریا زد3 پلاس سابقه خوبی ندارد؛ این مسئله احتمالا به فروش بولت آسیب می‌زند و به همین دلیل اچ‌تی‌سی روی سرعت بالای اینترنت گوشی مانور می‌دهد.

بولت همه ویژگی‌های یک گوشی آخرین مدل به جز تراشه جدید را دارد که شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی Super LCD-3 با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، سنسور اثر انگشت که در دکمه هوم قرار داده شده، خاصیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه، دوربین 16 مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر،  PDAF(زوم خودکار به همراه تشخیص فاز)، گشودگی دیافراگم F/2.0 و نیز دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است که امکان سلفی گرفتن و چت تصویری را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل باید به باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

image

 

همانطور که می‌بینید مهم‌ترین نقطه ضعف بولت به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 810 است که داغ‌شدن بیش از حد آن در گذشته نیز مشکلاتی به وجود آورده. بر اساس تحلیل‌های کارشناس موسسه Strategy Analytics، آقای Linda Sui، کاربران گوشی‌باز و ثروتمند از بولت استقبال می‌کنند. او همچنین اضافه کرد: «ما فکر نمی‌کنیم که بولت فرشته نجات اچ‌تی‌سی باشد و بتواند این کمپانی را از رکودهای اخیر رهایی بخشد.»

کارشناسان معتقدند اچ‌تی‌سی قصد ندارد این گوشی را به صورت وسیع تولید کند و از طرفی قیمت آن هم کم نیست. قیمت بولت حدودا 600 دلار (مدلی که اپراتور اسپرینت می‌فروشد) اعلام شده است و این قیمت با توجه به مشخصات گفته شده و تراشه به کار رفته در آن می‌تواند روی فروش گوشی تاثیر منفی بگذارد. همه این موارد در کنار هم باعث شده بعضی تحلیلگران معتقد باشند بولت علیرغم قابلیت‌های قابل توجهش نمی‌تواند کمک چندانی به ارتقا و بهبود شرایط اچ‌تی‌سی کند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (44 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۹/۱۶
معلومه اصلا بروز نیستی دادا .بعدشم اینجا پیج اچ تی سیه هرکی میاد سوال میکنه راهنمایی میکنیم زوری بهش گوشی نمیفروشیم که مگه اینجا بازاره .ملت بیشتر سام سونی الجی میخرن بخاطر اینکه سردر همه مغازه ها همین سه کمپانیه بعدشم لوازم خانگی دارن شناخته ترن .اینارو دیگه یه بچه ام میدونه اونوقت اومدی اینجا داستان تعریف میکنی .اچ تی سی بده تو اینجا چیکار میکی اینو بگو و معلومه که اصلا اچ تی سی ندیدی..........

رضا

۱۳۹۵/۹/۱۳
دیگه بعضی از جای دیگه ای می سوزن که توهین میکنن.باشه از این به بعد من میگم اچ تی سی بیسته اچ تی سی بهترینه .ولی آخه کی قبول می کنه.نمی تونی که نظر خودتو به بقیه تحمیل کنی همه هم مغز دارن هم چشم و هم گوش و خوب و بد رو می تونن تشخیص بدن.اچ تی سی گوشی به روز و قدری تولید نمی کنه واسه اینه که همه سامسونگ و اپل و ال جی و هواوی و سونی و..رو بهتر از اچ تی سی میدونن.که واقعا هم نظرشون بجاست چون از گوشی های اچ تی سی بهترن.اچ تی سی رو باید با لنوو و اینجور چیزا مقایسه کرد

Es

۱۳۹۵/۹/۱۳
HTC=Hang Telephone Company

earl

۱۳۹۵/۹/۱۲
حرف های شما درست ولی اگه قیمت گوشی های HTC رو یکم بیشتر دقت کنین متوجه میشین قیمت های HTC نه تنها گرون نیست
بلکه خیلی هم منصفانست برای مثال الان گلکسی S7 edge 32 گیگ تو بندرعباس 1.900 فروخته میشه درحالی که قیمت HTC 10 32 گیگ 1700
درسته که پرچمدارهای HTC در زمان عرضه حباب قیمت عجیبی دارن یا بعداز یه مدت مثله پرچمدارای LG قیمتش پایین و وسوسه کننده نمیشه
ولی اینکه بخوایم HTC رو بخاطر قیمتش اونم با امتیازات ويژه مثله بدنه ی محکم و اسپیکر های بينظير زیر سؤال ببریم درست نیست

رضا

۱۳۹۵/۹/۱۲
سه مدل شما بگو بیست مدل اونقد گوشیه بی کسفیت که داده بازار