خانهاخبار
با گوشی عجیب YAAO 6000 و باتری 10900 میلی آمپری آن آشنا شوید!

با گوشی عجیب YAAO 6000 و باتری 10900 میلی آمپری آن آشنا شوید!

موبایلی چینی با نام YAAO 6000، که ظاهری عجیب و ضخیم دارد، دارای باتری 10900 میلی آمپری است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۱۱

یکی از ویژگی‌هایی که دوستداران دنیای فناوری اطلاعات و موبایل همواره به دنبال آن بوده‌اند بهبود طول عمر باتری است. در چندین سال گذشته تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در زمینه دوربین و صفحه نمایش پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و دنیای موبایل را متحول کرده‌اند، اما  کاهش ضخامت و رقابت برای ساخت موبایل‌های نازک باعث شده است عمر باتری چندان مناسب و لذت‌بخش نباشد. برای مثال گلکسی اس7 با صفحه نمایش 5 اینچی با باتری 3 هزار میلی‌آمپری حتی با وجود بهینه‌سازی‌های شدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نتایج رضایت‌بخشی در طول عمر باتری ندارد.

image

برخی تولیدکنندگان به دنبال دسته‌ای از کاربران هستند که به خرید گوشی بزرگ و سنگین اما با باتری بسیار قدرتمند علاقه زیادی دارند. موبایل YAAO 6000 یک گوشی ساخت کشور چین است که وزن بسیار زیاد و سخت‌افزار نه‌چندان قدرتمند دارد، اما باتری 10900 میلی‌آمپرساعتی آن برابر با یک پاوربانک بزرگ و سنگین است که می‌تواند، برخلاف بیشتر موبایل‌های موجود در بازار، مدت زمان شارژدهی بالایی برای شما تضمین کند.

اگر بخواهیم نگاهی به سخت‌افزار گوشی YAAO 6000 بیندازیم، باید بگوییم این اسمارت فون عملکرد چندان خوبی ندارد. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند باید به پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک 6735 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی  از نوع TFT و دوبین اصلی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

مهم‌ترین نکته در مورد تلفن هوشمند YAAO 6000 قابل تعویض بودن باتری این محصول است که با استفاده از آن می‌توانید یک باتری بزرگ 10900 میلی‌آمپری دیگر همراه خود داشته باشید و در هر زمانی باتری این موبایل هوشمند را تعویض کنید. گوشی YAAO 6000 بسیار عجیب است، اما این موبایل که در پنل پشتی آن لوگوی لامبورگینی نیز حک شده انحصارا در کشور چین به فروش خواهد رسید و در حال حاضر با قیمت 220 دلار در حال پیش‌فروش است.

نظر شما در مورد این گوشی عجیب چیست؟ 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

amir

۱۳۹۵/۹/۱۴
حتما زمان فول شارژ شدنش یه هفته س :/

امید

۱۳۹۵/۹/۱۳
ایا کسی میتونه مثل سامسونگ اس7 و... گوشی های دیگه اینو هم مثل اونا باچکش ازمایش کنه!!!!!!
چیزی از طرف باقی نمیمونه(:

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۱۲
فرض کردن چنین باتریی در دل هنگی هم لرزه بر تن آدم میندازه...شما فرض کن 10000 میلی آمپر یه دفعه منفجر بشه!!!!!

فردین

۱۳۹۵/۹/۱۲
تو جرأت داری بگیریش دستت؟

earl

۱۳۹۵/۹/۱۱
220 دلار ⊙_⊙
بي نظيره
.
.
همه میدونیم اکثر کسایی که اسمارت فون دارن هیچی از بخش نرم افزار و سخت افزار یا بهتر بگم کلا درک درستی از نحوه استفاده تلفن همراه ندارن مثله افراد ميانسال و مسن و کسایی که به دلیل ضريب هوشی نسباتا پایین سخت با تكنولوژي کنار میان
(یکم به دور و برتون نگاه کنین زیاد می بینین اونا همه جا هستن :)
استفاده خیلی ها هم الان درحد همین شبکه های اجتماعی وبگردی و تماس تلفنیه همین!
اگه این کمپانی چینی تبليغات درستی بکنه و بازاریابی خوبی هم داشته باشه
دیر یا زود رکورد فروش تلفن های Nokia-1100 رو هم میزنه
فرض کنین یه نفر بره بازار و بگه یه تلفن میخوام کار راه بنداز با دوربین راضي کننده یا بگه واسه واتس اپ و اینا و تماس تلفنی (چیزی که معمولا زیاد از طرف خریدار شنیده میشه)
حالا کافیه فروشنده بگه یه تلفن هست با قیمت معمولی دوربین و صفحه نمایش خوب؛ بدنه ی زیبا؛ و با نوع استفاده شما از اسمارتفون باتریش براتون تا یک هفته هم کار میکنه و حتی میتونین یه باتری یدکی هم کنارش داشته باشین
خب تابلوئه طرف درجا گوشی رو میخره (چون اصلا بحث سخت افزار براش مهم نیست!
حالا هرچی باشه
مگه میخواد با گوشیش چیکار کنه؟)
حقیقتا این یه طرح موفقه که فقط و فقط نیاز به تبلیغات گسترده داره