خانهاخبار
مشخصات سامسونگ Galaxy C7 Pro در بنچمارک AnTuTu لو رفت

مشخصات سامسونگ Galaxy C7 Pro در بنچمارک AnTuTu لو رفت

بعد از انتشار مشخصات گوشی گلکسی سی 7 در سایت Zauba و گیگ بنچ حالا این گوشی هوشمند در بنچمارک آنتوتو دیده شده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۱۱

گوشی میان‌رده سامسونگ گلکسی C7 در بنچمارک‌های معتبر دنیا دیده شده و مشخصات سخت‌افزاری مهم این گوشی به دست آمده است. سامسونگ گلکسی سی 7 طبق اعلام سایت گیگ بنچ به چیپست کوالکام اسنپدراگون 625، 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید 6.01 مارشمالو مجهز خواهد بود. اما امروز سایت آنتوتو اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون منتشر کرده که تا حدودی با اطلاعات منتشرشده از سایت گیگ بنچ در تضاد است.

طبق اعلام بنچمارک آنتوتو، گوشی سامسونگ گلکسی C7 به پردازنده هشت هسته‎ای اسنپدراگون 626 با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز مجهز است. این پردازنده دارای مودم X9 LTE و تکنولوژی TruSignal برای افزایش قدرت سیگنال است. همچنین این گوشی به پردازنده گرافیکی آدرنو 506 مجهز است.

image

در قسمت دوربین، اطلاعات آنتوتو حاکی از رزولوشنی برابر با ۱۶ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و دوربین سلفی است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی جذاب و مناسب باشد. از دیگیر مشخصات منتشرشده از گوشی سامسونگ گلکسی C7 باید به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 6.01 مارشمالو اشاره کرد. شایان ذکر است که در اطلاعات منتشرشده از آنتوتو اندازه صفحه نمایش گلکسی سی 7 مشخص نشده است و طبق اعلام سایت واردات و صادرات هندی Zauba، سامسونگ گلکسی C7 دارای نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی C7 در ماه آینده، دسامبر 2016، به همراه  گلکسی C5 Pro معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۹/۱۵
آقا مگه این برند گوشی ها مال باباتونه ک بهتون بر میخوره.بیخیال بابا.ب ما چه که کی چی میسازه..مهم اینکه کارایش خوب باشه.

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۳
بهترهخ یه فکری به حال شرکت داغون هنگ تی سی بکنی فکرت رو مشغول بزرگترین تولید کننده موبایل نکن

میلاد

۱۳۹۵/۹/۱۲
بپا هنگی تعطیل نشه خبر جدیدشو بخون با این فروش جدید دوباره افتضاح به بار آورده در ضمن دوربین های پیکسلی که هنگ تی سی سرهم کرده به مشکل خورده خبرش تو GSMARENA زده ...نوکری گوگل رو کرد بازم نتونست جنس درست استفاده کنه دو روزه خراب شد حلبی ساز بخاری

Kia

۱۳۹۵/۹/۱۲
بابا فهمیدیم اس 7اج داری?????
بخدا تو ایران فقط تو داری
هرجا میرسی میگی اس 7اج داره کشتیمون بابا??

Essi 6020

۱۳۹۵/۹/۱۲
5 2016,A5pro,A52017,A7,A7 2016,A72017,A9A9pro ,C92016 ,C9pro ,C92017,A92017,C9J7,J7 2016,J7prime J5...........
کی باورش میشه اینهمه گوشی میان رده(توجه کنین فقط میان رده!!!) تو یه سال تولید شده باشه?!
مگه چه خبره?
داداچ داری اشتباه میزنی !!
به کجا چنین شتابان?
یکی بیاد تفاوت a7 و c7 رو واسه ما تو دوسطر با ذکر مثال توضیح بده !!!
ادمین خواهشا بچاپ توهین نکردم