خانهاخبار
شایعات جالب آیپد نسل آینده

شایعات جالب آیپد نسل آینده

کمتر از چند ماه دیگر اپل قصد دارد سری جدید تبلت‌های خود را تولیدو روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا از آخرین شایعات پیرامون آن مطلع شوید...
۱۳۹۵/۹/۱۰

با توجه با گزارشات جدیدی که به تازگی از سوی Macotakara منتشر شده باید سال آینده میلادی شاهد ظهور آیپد‌هایی متفاوت و بازطراحی کامل از سوی اپل باشیم. مدت‌هاست که اپل تغییر چشمگیری از زمان آیپد ایر به جلد تبلت‌هایش نداده است. اما به نظر می‌رسد سرانجام اپل تصمیم دارد طراحی آیپد‌های سال ۲۰۱۷ میلادی را که قرار است احتمالا در اواخر بهار معرفی شوند به طور کامل عوض کند و بار دیگر نظر خریداران تبلت را با توحه به اوضاع نه چندان خوب فروش جهانی به سوی خود جلب کند. 

image

طبق گفته‌ یک منبع آگاه از کشور تایوان، آیپد جدید سال آینده در همان اندازه آیپد پرو ۹.۷ اینچ کنونی وارد بازار می‌شود اما نکته درخشان آن چیزی نیست جز به کارگیری صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچ در همان اندازه کنونی آیپد ۹.۷ اینچ! بدین ترتیب احتمالا باید شاهد یک تبلت زیبا و منحصر به‌فرد بدون حاشیه در اطراف صفحه‌نمایش باشیم. همچنین آیپد‌های جدید به دلیل کاهش شدید حاشیه در قسمت‌های چپ، راست و پایین فاقد دکمه هوم خواهند بود. بدین ترتیب آیپد سال در ضمینه حذف این دکمه نسبت به آیفون ۸ پیشتاز خواهد بود. در قسمت بالای صفحه‌نمایش اگرچه حاشیه وجود دارد اما نسبت با نسل گذشته کاهش زیادی داشته و توانسته لنز دوربین FaceTime در درون خود جا دهد.

image

 

اگر تولید آیپد‌‌های جدید مطابق با این شایعات از سمت اپل آغاز شود بی‌شک تحول گسترده‌ای را در بازار بی‌شوق تبلت‌ها رقم خواهد زد و همچنین زنگ خطری برای دیگر رقبا خواهد بود.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

arshia

۱۳۹۵/۹/۱۳
آقای عباس آقا!این اطلاعات دقیق رو از کدام منبع آماری آوردین؟

سیروس

۱۳۹۵/۹/۱۱
آیپد جدید روومی خوام بخرم

عباس

۱۳۹۵/۹/۱۱
توایران سامسونگ بیشتره توگوشی ها ولی اپل رتبه دوم رو داره
اپل همین طور هم داره بیشتر وبیشتر می شه نمونه ش خودم و پنج .شیش نفر از دوستام

saeed666

۱۳۹۵/۹/۱۱
خب اون یکی شرکت ها مانند سامسونگ و هوآوی کپی برابر اصل میکنن. این دیگه نگرانی نداره که.

arshia

۱۳۹۵/۹/۱۱
ببخشید بر اساس چه منبعی آیپدها پرو ها در حالا حاظ(ض)ر بهترین صفحه نمایش- بهترین قلم-بهترین عملکرد سخت افزاری- بهترین صفحه نمایش برای طراحی رو دارن؟
طبیعتا اگه نظر شخصیت هست اولا باید هردو محصول رو در یک زمان مقایسه کنی نه تویی که مطمینا از 2 کیلومتری یه سرفیس پرو و ایپد پرو رد نشدی دوما باید یه چیزی از طراحی سردربیاری که این نظر کارشناسانتو بدی؛بعدشم بهترین عملکرد سخت افزاری اصلا بچه بازی نیست که بگی برای ایپد پرو هست!شاید نسبت به دیگر گجت های پرتابل اپل(جز مک بوک ها) قوی ترین باشه اما در مقایسه با سرفیس پرو به شوخی شبیهه!
درمورد سیستم عامل هم فک میکنی خود اپل به استفاده از مک فکر نکرده؟از ای او اس استفاده میکنه چون میدونه مکش یه سیستم عامل شکست خورده هست،تازه اگه سیستم عامل دسکتاپش رو روی ایپد پروهاش بیاره میشه یه تقلید و دنباله روی محض از سرفیس پرو که قبلا بهش میگفت توستر...
در آخر کسی 1 براش خیلی زیاده که 2 رو ندیده