خانهاخبار
سود گوگل از گوشی‌هایش نصف آیفون‌های اپل است

سود گوگل از گوشی‌هایش نصف آیفون‌های اپل است

یک شرکت مالی در گزارش فروش، وضعیت گوشی‌های Pixel گوگل را خوب توصیف کرده است که می‌تواند سود فراوانی برای این شرکت به همراه داشته باشد، با این حال هنوز سود حاصل از فروش این گوشی‌ها به سودی که اپل از آیفون‌های خود می‌برد نمی‌رسد.
۱۳۹۵/۹/۹

امسال برای اولین بار شاهد عرضه گوشی‌های ساخت گوگل با نام Pixel و Pixel XL بودیم، گوشی‌های هوشمندی که کیفیت ساخت بالایی دارند و توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران و منتقدان را به خود جلب کنند.

با وجود قیمت بالای این گوشی‌ها، شرکت خدمات مالی مورگان استندلی معتقد است فروش پیکسل‌های گوگل کاملا خوب است و انتظار می‌رود در سال آینده 5 تا 6 میلیون دستگاه از آنها به فروش برسد که حاصل آن سود 3.8 میلیارد دلاری برای گوگل خواهد بود. این شرکت همچنین فروش 3 میلیون پیکسل در سه ماهه پایانی 2016 را پیش‌بینی کرده است که می‌تواند درآمد گوگل از گوشی‌هایش را به 2 میلیارد دلار برساند.

در این گزارش آمده است باتوجه به اینکه گوگل از مواد و قطعات گران‌تری برای ساخت گوشی‌های پیکسل استفاده می‌کند سود کمتری از فروش هر دستگاه عایدش می‎شود. هر گوشی پیکسل، بسته به مدلش، بین 22 تا 25 درصد سود به همراه دارد که در مقایسه با سود 41 درصدی هر آیفون تقریبا نصف است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

earl

۱۳۹۵/۹/۱۱
ملت هماهنگ کنن ؟
داداچ چی میگی ؟
اگه ایفون قیمتش مثله بقیه گوشی های پرچمدار بشه که دیگه کلاس نداره
والا...

پژمان

۱۳۹۵/۹/۱۰
میدونستیم ...
خیلی مدته که این چیز ها اثبات شده
و نه فقط‌ اچ تی سی ، همه ی برند ها همینطور هستن
یک سال اگر ملت هماهنگ کنن نسبت به قیمت آیفون اعتراض کنن و اون سال آیفون نخرن ، اپل میفهمه داستان چیه . ولی افسوس که اصلا دلیل اصلی خرید آیفون همین قیمتشه !!!!!!!
مشکل از اپل نیست . ملت به پاچه شدن علاقه دارن ، اونا هم به کارشون ادامه میدن . عیب نداره که

حامد

۱۳۹۵/۹/۱۰
دمش گرم خدایی به این میگن انصاف و مشتری مداری سود کمتر کیفیتت بیشتر خداییش به گوشی های جدید گوگل هیچ ایرادی نمیشه گرفت همه چی تمومن از جنس بدنه بگیر تا پردازنده و دوربین و نمایشگر کاشکی اپل یه ذره از گوگل یاد میگرفت اپل روز به روز داره پس رفت میکنه هر سری که اپل گوشی میده بیرون نسبت به گوشی های سال قبل پسرفت میکنه اون یه ذره اعتباری هم که داره مال ایفون فور تا پنج اسه

Hmk

۱۳۹۵/۹/۱۰
چون نوپا هستش کم کم سودش هم بیشتر خواهد شد الان بیشتریا نمیدونن ک گوگلم گوشی داده بیرون

مهدی نورانی فر

۱۳۹۵/۹/۹
به خدا اگه تو کار کردن با گوشی رو بلد باشی.چون دقیقا تو حرفهای خودت که گفتی htc خوب بود ثابت که هیچی از گوشی متوجه نمیشی