خانهاخبار
برنامه‌های ترامپ برای تشویق اپل به تولید محصولاتش در خاک آمریکا

برنامه‌های ترامپ برای تشویق اپل به تولید محصولاتش در خاک آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، برای تشویق اپل به تولید محصولاتش در خاک آمریکا به این کمپانی معافیت‌های مالیاتی پیشنهاد کرده است.
۱۳۹۵/۹/۷

دونالد ترامپ از همان روز‌های اولیه کارزارهای انتخاباتی آمریکا، روی تولید محصولات کمپانی‌های آمریکایی در خاک این کشور تاکید کرده بود. در حال حاضر بسیاری از کمپانی‌های آمریکایی برای افزایش حاشیه سود، خطوط تولید خود را به کشور‌هایی که نیروی کار ارزان دارند انتقال داده‌اند. یکی از این کمپانی‌ها اپل است که دونالد ترامپ روی تولید محصولات این کمپانی در خاک آمریکا تاکید خاصی دارد. 

دونالد ترامپ در مصاحبه‌اش با روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد که برای تشویق کمپانی اپل به تولید محصولاتش در خاک آمریکا، به این کمپانی معافیت‌های مالیاتی وعده داده است. او همچنین اعلام کرد که مایل است اپل چندین کارخانه بزرگ در خاک آمریکا احداث کند. 

دونالد ترامپ در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: «من با تیم کوک تماس گرفتم و به او گفتم یکی از چیز‌هایی که برای من یک دستاورد واقعی خواهد بود این است که اپل به جای چین، ویتنام و هر جای دیگری که محصولاتش را در آنجا تولید می‌کند، یک یا چند کارخانه بزرگ در خاک آمریکا احداث کند.»

image

البته اپل هیچ خط تولید یا کارخانه‌ای اختصاصی در چین یا تایوان ندارد و برای تولید محصولاتش در این کشور‌ها از تولیدکنندگان شخص ثالت مانند  فاکسکان یا پگاترون استفاده می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا معافیت‌های مالیاتی دونالد ترامپ می‌تواند اپل را به تولید محصولاتش در خاک آمریکا اغوا کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

اميررضا

۱۳۹۵/۹/۱۰
تو كه نداري نظر نده.اگه تونستي يكي بخر بعد ميفهمي ايفون يعني چي.همه كسايي كه ايفون ايراد ميگيرن كسايي هستن كه تو عمرشون ايفون دست نگرفتن

رضا

۱۳۹۵/۹/۸
چه فرقی می کنه اگه قیمتش چند برابر هم بشه باز هم بعضی برای خود نمایی و خود شیرینی و از این جور چیزا می گیرن جهان سوم یعنی این یعنی خودنمایی یعنی من توانم در این حده که آیفون دارم آخه چه دلیلی داره بچه یه کارگر آیفون بخره دلیلش فقط پوز دادنه وگرنه خیلی چیزاش از هواوی هم ضعیف داره

sink

۱۳۹۵/۹/۸
رسما اعلام کردی آیفون اشغاله که :|||

sina

۱۳۹۵/۹/۸
داداش منتاژ ی ی چیزه تولید ی چیز دیگه
بنز و بی ام و ... خط تولید یکی از محصولاتشونو گذاشتن تو اون کشورا منتاژ بشه و اکثر قطعات وارداتی هست
شما چهارتا کارخونه خودروسازی چینی اسم ببر لطفا

morady

۱۳۹۵/۹/۸
بازم دمش گرم که بر خلاف اینجا، به شعارهای انتخاباتی اش پایبند است.