خانهاخبار
سامسونگ دوباره سراغ رنگ مشکی می‌رود!

سامسونگ دوباره سراغ رنگ مشکی می‌رود!

سامسونگ تصمیم گرفته نسخه سیاه رنگ Galaxy C9 Pro، گوشی قدرتمند خود، را نیز در کنار دو رنگ دیگر این گوشی عرضه کند.
۱۳۹۵/۹/۶

ماه گذشته سامسونگ Galaxy C9 Pro را معرفی کرد؛ اولین گوشی هوشمند تولیدکننده کره‌ای که 6 گیگابایت رم دارد و در دو رنگ طلایی و رز گلد عرضه شده است. اکنون عکس به دست آمده از حساب کاربری مدیر طراحی سامسونگ در شبکه میکروبلاگینگ Weibo حکایت از رنگ جدیدی برای این گوشی دارد؛ رنگ جدیدی که Black Jade نامیده شده است. این رنگ اکنون دومین رنگ مرتبط با سیاه است که سامسونگ اخیرا معرفی کرده است.

تنها چند روز پیش عکس‌های گلکسی اس7 اج سامسونگ در رنگ سیاه براق منتشر شد. سامسونگ گفته که این رنگ را در رقابت با جت بلک آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل تولید کرده است. این حرکت سامسونگ موجی از هیجان را به کاربران برگردانده و توجه بسیاری را معطوف این محصولات کرده است؛ گوشی‌هایی که حدود یک سال از رونمایی‌شان می‌گذرد.

احتمالا نسخه سیاه براق گلکسی اس7 اج ماه آینده روانه بازار می‌شود تا از فروش تعطیلات سال نو درآمدی عاید سامسونگ کند. اما نمی‌دانیم Black Jade گلکسی سی9 پرو چه موقع ممکن است روانه بازار شود.

خوب است بدانید این عکس در صفحه رسمی مدیر طراحی سامسونگ منتشر شده و نمی‌تواند شایعه باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

Essi 6020

۱۳۹۵/۹/۷
آقایی که اسم kishmish رو خودت گذاشتی (و اتفاقا خیلی هم برازندتون هست) تو انگلیسی وقتی میخوان تیره بودن یه رنگی رو القا کنن از کلمه ی dark و روشن بودن رو از light استفاده میکنن و رنگ black jade همون مشکی براق میشه
یعنی با این تفاسیر، رنگ یشمی تیره مدنظر شما میشه dark jade

RK

۱۳۹۵/۹/۷
شما برو جلو اپل رو بگیر تا سال ۲۰۱۷ از صفحه edge توی iPhone استفاده نکرده اونم میشه سه سال بعد از سامسونگ...

عماد

۱۳۹۵/۹/۷
تیتر مقاله رو بخون
نوشته سامسونگ دوباره به سراغ رنگ مشکی میرود "دوباره" قبل از این هم گوشی های رنگ مشکی و مشکی مات یا براق هم داشته سامسونگ

bakhtar

۱۳۹۵/۹/۷
هميشه از اپل تقليد ميكنه

bakhtar

۱۳۹۵/۹/۷
مشكي براق رو اول اپل اورده بود