خانهاخبار
ال جی G6 غیر ماژولار اما با باتری قابل تعویض عرضه می‌شود

ال جی G6 غیر ماژولار اما با باتری قابل تعویض عرضه می‌شود

مشکلاتی که برای باتری گوشی‌های هوشمند پدید می‌آید باعث شده ال جی در نسل جدید پرچمدار خود، جی 6، نیز از باتری قابل تعویض استفاده کند.
۱۳۹۵/۹/۶
image

درحالی که LG G6 تفاوت‌هایی با نسل قبلی‌اش G5 دارد و احتمالا این گوشی دیگر ماژولار نخواهد بود، گفته می‌شود یکی از ویژگی‌های محبوب جی5 را به همراه دارد: باتری قابل تعویض.

به نظر می‌رسد ال جی بر استفاده از باتری قابل تعویض تاکید دارد و این کار را به خاطر رعایت مسائل ایمنی و سودمندی انجام می‌دهد. می‌دانید که سامسونگ به خاطر باتری‌های غیرقابل تعویض نوت7 و مشکلی که برای آن به وجود آمد مجبور به جمع‌آوری این گوشی و توقف تولید آن تنها چند ماه پس از عرضه‌اش شد. درست است که باتری قابل تعویض هم ممکن است با مشکل مواجه شود، اما تعویض باتری بسیار ساده‌تر از تعویض کلی گوشی است.

پیش‌تر گفته شده بود که جی6 به اسکنر عنبیه مجهز است؛ اسکنری که در قسمت دوربین جلو گوشی جای گرفته و درواقع هر دو ماژول در یک بخش قرار دارند. همچنین گفته شده این گوشی سیستم پرداخت ال جی (LG Pay) را نیز روی خود دارد؛ سیستمی که احتمالا سال آینده رونمایی می‌شود.

نسل جدید پرچمدار ال‌جی احتمالا قابلیت‌های جدیدی نیز دارد؛ قابلیت‌هایی که در دیگر گوشی‌های این شرکت دیده نشده اما اطلاعات زیادی هم از آنها در دسترس نیست.

جی‌5 ال‌جی موفقیت زیادی در فروش کسب نکرد و به همین دلیل این شرکت در تلاش است این ناکامی را با G6 جبران کند. پرچمدار جدید ال‌جی احتمالا در سه ماهه اول 2017 و همزمان با MWC 2017 بارسلون رسما معرفی می‌شود.

به‌زودی خبرهای بیشتری در مورد این گوشی منتشر می‌شود، پس با ما همراه باشید و منتظر خبرهای تکمیلی در مورد این گوشی بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

soheil

۱۳۹۵/۹/۱۶
هنوز عرضه نشده داداج

soheil

۱۳۹۵/۹/۱۶
خخخخخخخ هنوز عرضه نشده

الکس

۱۳۹۵/۹/۷
کی میگه جی فایو فروش خوبی نداشته خانم فانی

حسام

۱۳۹۵/۹/۷
هنر کرده که این هنر سامی هنگ و اپل و بقیه ندارن...پس هنره که بقیه عرضه انجامشون ندارن...

amir

۱۳۹۵/۹/۷
ممنون ك موجبات خنده و شادی مارو فراهم میكنی دوست عزیز...