خانهاخبار
هوآوی P10 در دو نسخه عرضه می‌شود: فلت و اج

هوآوی P10 در دو نسخه عرضه می‌شود: فلت و اج

طبق تصاویر جدیدی که از پرچمدار آینده شرکت هوآوی، گوشی پی 10، منتشر شده است، این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۶

مدت زمان زیادی تا معرفی گوشی P10 توسط شرکت چینی هوآوی باقی مانده، اما شایعات و اخبار در رابطه با این اسمارت فون بسیار داغ است. انتظار می‌رود طبق عادت هوآوی، گوشی هوشمند پی10 در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی وارد بازار شود. اما باید به این نکته توجه داشت که هوآوی می‌تواند این زمان را تغییر دهد و پرچمدار سال آینده خود یعنی P10 را زودتر وارد بازار کند، هرچند به دلیل ورود گوشی‌هایی از خانواده میت9 به بازار جهانی و ادامه فروش بالای پی9، احتمال تغییر زمان از سوی هوآوی بسیار ضعیف است.

image

طبق تصاویر منتشرشده از پرچمدار سال آینده هوآوی، این گوشی در دو نسخه کاملا متفاوت همچون خانواده گلکسی اس7 وارد بازار خواهد شد. اولین نسخه هوآوی پی10 نمایشگر فلت دارد و نسخه دیگر این گوشی دارای لبه‌های منحنی خواهد بود. فعلا مشخص نیست که ابعاد صفحه نمایش این دو مدل متفاوت است یا اندازه یکسانی برای نسخه فلت و اج در نظر گرفته شده. همچنین  در هوآوی پی10، مانند پی9 و آنر 8، از دوربین دوگانه استفاده شده است.

تنها موردی که می‌تواند واقعی بودن رندرهای گرافیکی منتشرشده را تائید کند طراحی دکمه هوم گوشی است که چندی پیش در یک تصویر لو رفت. گفتنی است که هوآوی پی9 فاقد دکمه خانه فیزیکی است و برای اولین بار در P10 و محصولات هوآوی شاهد این نوع طراحی هستیم. شایان ذکر است تصاویر منتشرشده از کشور چین است و شباهت بسیار زیادی به رندرهای رسمی دارد.

image

اگر دو نسخه از پی10 طراحی شده باشد، باید انتظار دو نسخه‌ با میزان حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی متفاوت را داشته باشیم. مدل نخست دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 حافظه داخلی و مدل دوم، به عنوان مدل قدرتمند‌تر، دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری که تاکنون از هوآوی پی10 منتشر شده است باید به تراشه کرین 960، پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali G-71 و صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD اشاره کرد.

برای شناخت بیشتر هوآوی P10 بهتر است نگاهی به مطالب پایین بیندازید:

بخوانید: Huawei P10 چه مشخصاتی دارد؟

بخوانید: رندرهای اختصاصی جی اس ام از هوآوی پی 10

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
مدیا پد ایکس 1 داشتم و الان فک کنم بیشتر از 1 ساله که p8 دارم ، واقعا گوشی عالیه از همه لحاظ . ان شاء الله هم گوشی بعدیم میت 9 خواهد بود ، چون هواوی برای من امتحانشو پس داده . با چشم باز انتخاب بکنین گوشی تونو ، نه صرفا برند . یا علی

هادی

۱۳۹۵/۱۱/۸
من یه سال میت 8 خریدم.خدایش کیفیتش عالیه.حرف نداره.همه چیش خوبه

meysam_sharifii

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
سلام دوستان لطفا اگه هواوی داشتین نظر بدین نه از روی حرف مردم کیفیت محصولاتش واقعا بالاس و رابط کاربریش بی نظیره اون مدل پاییناش اره افتضاح بود مث همه برندا فقط قیمتش پایینتر بود

drpapa

۱۳۹۵/۱۰/۱
رنج قیمت ؟!!!!

عماد

۱۳۹۵/۹/۹
خز نکنید توروقران
این چه کاریه آخه