خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای HTC 10 آغاز شد

انتشار اندروید 7 برای HTC 10 آغاز شد

شرکت اچ تی سی اعلام کرد انتشار اندروید نوقا را برای مدل آنلاک گوشی‌ اچ تی سی 10 از امروز در سراسر جهان آغاز می‌کند.
۱۳۹۵/۹/۵

همانطور که انتظار می‌رفت اچ‌تی‌سی انتشار نسخه 7 اندروید برای پرچمدار خود، HTC 10، را آغاز کرد. این خبر را Mo Versi، معاون مدیریت محصولات شرکت اچ‌تی‌سی، در توییتر خود اعلام کرد و گفت دارندگان نسخه آنلاک HTC 10 هم‌زمان با روز Thanksgiving جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.

از آنجا که در این توییت اشاره‌ای به کشور و منطقه خاصی نشده است انتظار داریم کاربران نسخه آنلاک HTC 10 در سراسر جهان به زودی اندروید نوقا را روی گوشی‌های خود دریافت کنند، هرچند که این به‌روزرسانی ممکن است در چند فاز انجام شود. بنابراین کاربران کشورهای مختلف با اختلاف زمانی چند روزه پیام دریافت آن را روی دستگاه خود مشاهده می‌کنند.

اگر شما هم از HTC 10 استفاده می‌کنید به بخش تنظیمات دستگاه بروید. وارد About شوید و در بخش Software update گزینه Check Now را انتخاب کنید. درصورتی که آپدیت اندروید 7 به گوشی شما رسیده باشد، می‌توانید با انتخاب گزینه Download آن را دریافت و نصب نمایید.

image
 
image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (75 نظر)

مصطفی

۱۳۹۶/۱۱/۳
ایا
htcdesire10proبه اندروید7و8 اپدیت نمیشود

بهنام

۱۳۹۵/۱۱/۵
سلام همه دوستان آپدیت امروز به گوشیمن اومد نسخه های اروپایی 401میتونن آپدیت کنن 95/11/05

behnaz

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
mishe linkesho bezarin?

sahand

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
دوستانی که میخوان اپدیت کنن میتونن برن سایت htc اونجا فایل رسمی اندروید 7 برا 10 هست همراه با نرم افزار مورد نظر خیلی راحت فایلو دان میکنید از طریق ویندوز نصب میکنید رو گوشیتون نیاز به روت کردن یا انلاک کردن بوت لودر هم نداره چون فلش نیست رام اصلی و رسمی خود htc هست که برای اون دسته از کسانی که براگوشیشون اپدیت نیومده تو خوده گوشی قرار دادن که بیشتر گوشی های که در ایرانه جزو همین دسته هست من خودمم از همین طریق اپدیت کردم به هیج مشکلیم بر نخوردم فقط بیشتر از 60 درصد شارز داشته باشید

سهیل

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
من قبلا گوشی One داشتم هر زمان آپدیت اندروید میومد بسرعت گوشی هم بروز میشد. الان 10 دارم هنوز که هنوزه برای بیلد 401 چیزی نیومده. نمیدونم چرا ایندفعه بدقولی کرد. توقع نداشتم اینقدر زمان بگذره چون همیشه اولین بود در بروز رسانی