خانهاخبار
گوگل پیکسل ایکس ال وارد بازار ایران شد

گوگل پیکسل ایکس ال وارد بازار ایران شد

دومین پرچمدار شرکت گوگل، گوشی Pixel XL، چندین روز است که وارد بازار ایران شده. برای اطلاع از قیمت و جزئیات آن در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۵

شرکت گوگل با تغییر سیاست‌های اصلی خود در بخش موبایل اقدام به حذف خانواده بسیار محبوب نکسوس کرد و گوشی‌های پیکسل را، که نام گوگل روی آن‌ها درج شده است، تولید و روانه بازار کرد. شرکت گوگل برای تولید گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی همکاری کرده است. این همکاری سبب شد موبایلی باکیفیت و خواستنی با معیار‌های اچ‌تی‌سی تولید شود تا بتواند با آیفون 7 توان رقابت بالایی داشته باشد.

همانطور که سایت جی‌اس‌ام را دنبال کرده‌اید و مطلع شده‌اید، 16 آبان‌ماه به شما گفتیم که گوگل پیکسل با قیمت بسیار بالا وارد بازار ایران شده است. حالا پس از گذشت چندین روز گوشی بزرگ‌تر شرکت گوگل یعنی گوگل پیکسل ایکس‌ال نیز با قیمتی بالا وارد بازار ایران شده است. این گوشی‌ هوشمند، که تنها در اندازه صفحه نمایش با گوگل پیکسل متفاوت است، فعلا در ایران قیمتی بسیار بالاتر نسبت به برادر کوچک خود دارد.

image

شما می‌توانید گوگل پیکسل ایکس‌ال با ظرفیت 32 گیگابایت و رنگ مشکی را با قیمت 3,630,000 تومان در بازار تهران خریداری کنید. شایان ذکر است قیمت این گوشی در خارج از کشور ۶۴۹ دلار است.

توصیه جی‌اس‌ام به شما این است که برای خرید این موبایل حدود یک ماه صبر کنید تا قیمت این اسمارت فون به قیمت واقعی خود نزدیک شود.

نظر شما در باره گوگل پیکسل ایکس‌ال چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

ahmad

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
والا تا جایی که من میدونم وارد نشده دیجی کالا هم موجود نکرده هنوز شاید یه عده مغازه قاچاقی دارن میفروشن ولی عمده نیومده

حسن

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
به نظر من خریدن با صفحه نمایش 4k یه اشتباهه محضه که باعث بالا رفتن حرارت گوشی و اسیب به برد و کند شدن سی پی یو و پایین امدن بازده باتری گوشی میشه
همه این اتفاقات با الجی جی 3 واس من افتاد
این تجربه اشتباه رو تکرار نکنید و پولتون رو بیهوده خرج گوشی نکنید و به جاش گوشی های نوپای هوواوی رو بررسی کنید به نسبت قیمت عالی اند
یاحق

وحيد

۱۳۹۵/۹/۱۰
دقيقأ چه خدماتي؟
نگو گارانتي نرم و سخت افزاري كه همه گوشي ها دارن.
توضيح بديد لطفأ

sink

۱۳۹۵/۹/۷
گوگل برند معروفی نیست؟ :////
داداچ دهه نودی ها هم میدونن گوگل چیه!!!! بعدشم گوشی باید بدرد بخوره نه اینکه نگاه کنی بقیه میشناسن چیه یا نه
فعلا قیمتش بالاست درست
فعلا ارزش خرید نداره درست
ولی بین حرفا سوتی ندین دیگه اع :|

مهدی058

۱۳۹۵/۹/۷
ببخشید بی ربطه ولی کی قراره گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال رو بررسی کنید؟؟؟؟؟