خانهاخبار
آیپد 10.5 اینچی اپل در راه است

آیپد 10.5 اینچی اپل در راه است

تولیدکننده تایوانی قطعات سخت‌افزاری برای آیپد اپل تایید کرده است این شرکت از ماه دسامبر تولید آیپد 10.5 اینچی را آغاز می‌کند و در اوایل 2017 آن را به بازار می‌فرستد.
۱۳۹۵/۹/۵

پیشتر شایعاتی مبنی بر معرفی آیپد 10.5 اینچی در اوابل سال 2017 به گوش می‌رسید و حالا بر اساس گزارش‌های رسیده، این شایعات توسط تولیدکننده تایوانی قطعات برای اپل تایید شده است. گفته می شود تولید تبلت جدید از ماه دسامبر شروع می شود. می‌توان نتیجه گرفت سه ماهه اول 2017 زمانی مناسب برای معرفی این تبلت است.

طبق آنچه در شایعات گفته می‌شود احتمالا این آیپد 10.5 اینچی و آیپد پرو 12.9 اینچی جدید همزمان باهم معرفی می‌شوند و هر دو تراشه Apple A10X را روی خود دارند. همچنین پیشبینی شده آیپد 10.5 اینچی در سه ماهه اول 2017 حدود 2 میلیون دستگاه و تا آخر سال حدود 5.6 میلیون دستگاه به فروش برساند.

image

اپل پیشبینی کرده است که این تبلت به خاطر اندازه اش از محوبیت زیادی در میان دانشجویان و بخش تجاری برخوردار شود؛ آیپد 9.7 اینچی فعلی این شرکت کوچک است و آیپد 12.9 اینچی نیز گران است.

انتظار می رود این شرکت نسخه جدیدی از آیپد 9.7 اینچی اش را نیز رونمایی کند؛ آیپدی که انتظار می رود سطح پایین‌تر از دو آیپد دیگر باشد و قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد. همچنین احتمال دارد این آیپد با تراشه Apple A9x روانه بازار شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

arshia

۱۳۹۵/۹/۷
lol
چ دلیل جالبی...(این محیط ،محیط جر و بحث نیست که دنباله یه حرف گرفته بشه...برای همین همینجا تمومش میکنم؛اما اینو بدون که دلیلت اصلا توجیه مناسبی نبود)
به هرحال من شمارو به تاملی بیشتر دعوت میکنم،درباره خریدت در اینده
موفق باشی

m

۱۳۹۵/۹/۷
من اون بنده خدارو نمی شناسم ولی وقتی پیام می دی پیام باید تایید شه برای همین اصلا نمی تونی خودت لایک کنی

arshia

۱۳۹۵/۹/۶
اون لایکو تابلوعه خودت اصلا نزدی!
باشه تو راست میگی

arshia

۱۳۹۵/۹/۶
پنج ششتا کامنت آخر کلا از یه ذهن اومدن
اما به هرحال اپل بازار هدفش ادم هایی مث شما هستن...توی اشتباه بودن افتخار نداره
پس اصلا به دنباله رو بودن یه برند تاریخ مصرف گذشته افتخار نکنین...شما به ته دیگش رسیدین و دارین ملچ ملوچ میکنین
لطفا تایید

erfan

۱۳۹۵/۹/۵
خب الان چیکارت کنم ه خوشت نمیاد؟