خانهاخبار
فیلم‌های واتس‌اپ را بدون دانلود‌کردن مشاهده کنید

فیلم‌های واتس‌اپ را بدون دانلود‌کردن مشاهده کنید

واتس اپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را بدون دانلود کردن مشاهده کنند. اگر به وب‌گردی علاقه‌مند باشید قطعا با مشابه این قابلیت در وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب و آپارات برخورد کرده‌اید. با پخش‌کردن فایل، محتوای آن دانلود می‌شود و شما نیز قادر به تماشای فیلم هستید بدون آن‌که مجبور باشید تمام فایل را یکجا دانلود کنید.
۱۳۹۵/۹/۴

واتس‌اپ ‌مدت‌هاست به عنوان محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان موبایلی فعالیت می‌کند؛ به نظر می‌رسد همین امر نیز مدیرانش را اندکی تنبل کرده است. در حالی که اکثر پیام‌رسان‌های گمنام امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، واتس‌اپ تا چند ماه پیش علاقه‌ای به ارائه ویژگی‌های کاربردی نشان نمی‌داد. به دنبال بروزرسانی‌های متعددی که در چند هفته اخیرا ارایه کرده، جدیدا قابلیت جالبی به برنامه افزوده است که تجربه تماشای ویدیو را در برنامه بهبود می‌بخشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image
۷

از این پس برای تماشای کلیپ‌ها دیگر لزومی ندارد مثل گذشته ابتدا تمام فایل را دانلود کنید و سپس به تماشای آن بنشینید. اکنون هنگامی که ویدیو دانلود ‌می‌شود همزمان امکان پخش‌شدن هم دارد؛ چیزی که در وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب و آپارات مشاهده می‌کنیم. البته فعلا قابلیت استریم کلیپ‌ها منحصرا برای نسخه اندرویدی واتس‌اپ در دسترس است و بقیه کاربران نیز این قابلیت را به زودی دریافت می‌کنند.

کاربران مدت نسبتا زیادی است که به نحوه پخش و اشتراک‌گذاری ویدئوها در پیام‌رسان واتس‌اپ اعتراض دارند و حالا این قابلیت جدید دقایقی را که برای دانلود فایل تلف می‌کنند کوتاه‌تر کرده است. در این حالت کاربران از همان ابتدا متوجه می‌شوند که علاقه‌مند به تماشای ادامه ویدئو هستند یا خیر و دیگر نیازی به دانلود تمام فایل به صورت یکجا نیست. در تایید این موضوع یکی از خبرنگاران هندی وب‌سایت Mashable می‌گوید:

حالا مجبور نیستم حتی یک دقیقه را هم برای اینکه بفهمم این ویدیو مفید است یا نه تلف کنم زیرا پیش از دانلود می‌توانم از محتوای کلیپ مطلع شوم؛ این قابلیت عالی است.

image

واتس‌اپ که معمولا در ارائه بروزرسانی برای پیام‌رسانش بسیار کند عمل می‌کند اخیرا به شدت فعال بوده است. اوایل همین ماه امکان برقراری تماس ویدیویی را معرفی کرد و در آینده نیز به دنبال راه‌اندازی بخشی مانند Snapchat Stories در برنامه‌اش است.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ آیا با افزودن استریم ویدئو به واتس‌اپ موافق هستید؟ شما از چه پیام‌رسانی استفاده می‌کنید؟ به نظر شما برتری واتس‌اپ در مقایسه با رقیبانش چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بابک

۱۳۹۵/۹/۶
نظر شما ...عالیست وروزبروز عالی تر،باتوجه به کیفیت عالی واتساپ بزودی گوی سبقت رااز همه ی حریفان خواهدربودواین بهترین خواهدبود،بدون شک آینده دنیای مجازی ازآن واتساپ میباشدبخاطرامنیت بالای آن

بابک

۱۳۹۵/۹/۶
نظر شما ...واتس آپ خیلی عالیست وروزبروزعالیترو جالبتر میشودوگوی سبقت راازهمه ی حریفان خواهدربود❀❀❀❀❀❀

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۹/۴
محشره. به نظرم مدیرهاش از به روز رسانی زود به زود و افزودن قابلیت های جدید دیگر رقبا احساس خطر کردند! و به احتمال زیاد از این پس به روز رسانی ها و قابلیت ها سریع تر افزوده خواهند شد.

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۴
تقریبا سه چهار سال پیش بود از واتس اپ خیلی بدم میامد و وی چت لاین و بقیه مسنجر ها استفاده میکردم و کمتر سراغ واتس اپ میامدم ولی طی همه این مدت واتس اپ بوده که همیشه رو گوشیم نصب بوده بیشترین دلیل موندگاریش شاید فقط راحت بودن رابط کاربری و تعداد وحشتناک زیاد کاربراش بوده وگرنه الان تلگرام خیلی امکانات خوبی مثل ربات و کانال در اختیارمون میذاره و حتی نسخه ویندوز pc داره