خانهاخبار
اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای است و گلکسی اس 8 اولین مشتری آن

اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای است و گلکسی اس 8 اولین مشتری آن

به طور معمول تراشه‌های پرچمدار شرکت کوالکام از 4 هسته پردازشی استفاده می‌کنند، اما شایعات جدید این طور می‌گویند که Snapdragon 835 این بار از 8 هسته بهره خواهد برد.
۱۳۹۵/۹/۳

با اینکه کوالکام از جدیدترین تراشه خود، اسنپدراگون 835، رونمایی کرده است، هنوز از مشخصات این تراشه 10 نانومتری اطلاعی نداریم. کوالکام در اطلاعیه رسمی خود تنها به کوچک‌تر شدن اندازه تراشه و افزایش عملکرد و کاهش مصرف انرژی آن اشاره کرده است؛ ضمن اینکه اسنپ‌دراگون 835 از فناروی شارژ سریع Quick Charge 4.0 و رابط USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

یک منبع چینی سندی شامل جدول مشخصات اسنپدراگون 835 فاش کرده است که مشخص می‌کند این SoC جدید به جای 4 هسته از 8 هسته پردازشی استفاده می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی قرارگرفته در این تراشه Adreno 540 است. مورد دیگری که از این سند به دست آمده است به پشتیبانی از UFS 2.1 اشاره دارد؛ چیپ‌های حافظه فوق سریعی که در نسل جدید امنیت بیشتری برای داده‌ها فراهم می‌کنند.

به گفته این منبع اسنپدراگون 835 در سه ماهه اول 2017 برای استفاده تجاری در دسترس قرار می‌گیرد؛ بنابراین انتظار داریم Galaxy S8 سامسونگ یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی باشد که این تراشه قدرتمند را در خود جای می‌دهند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

Amir446

۱۳۹۵/۹/۱۸
زرشک

Amir446

۱۳۹۵/۹/۱۸
چرت تی سی

Samuel jamali09339434229

۱۳۹۵/۹/۸
درود ?✋بدون مقدمه☇ دوستان به عنوان مثال در خبرهای مربوط به فبلت خوب هوآوی میت۹ به پردازشگر گرافیکی جدید مالیG71اشاره شد که ۸هسته داشت که جایگیزن مالی۸۸۰ مدل۴ هسته ای شده و در واقع مدل معمولی G71هست که متاسفانه در خبری مطالعه کردم و دیدم مبنی بر شکست هوآوی میت۹ در ینچمارک(مالی معمولی۸هسته ای کایرین۹۶۰ از آدرنو۵۳۰ اسنپد اگدن۸۲۰ شکست خورد) حالا میرسیم به قسمت مهم : در اخبار نوشتاری و مخصوصا تصویری از پردازشگر جدید شرکتARMمالیG71 ارائه شد که در تصویری بین این اطلاعات رسمی که همه دیدن به وضوح در تعداد هسته های G71عدد۳۲ هسته به چشم میخورد میتونید الان در اینترنت سرچ کنید و خودتون ملاحضه بفرماید قابل توجه اشخاص محترمی که در همینجا با نام کاربری((هامون)) به اشتباه گفتند پردازشگر جدید G71مدل۳۲هسته نداره و فقط مدل۸هسته ای داره، در آخر مدل ۳۲هسته ای G71در کنار اکسینوس جدید و در راه ۸۸۹۵ اگه نامش همین بشه قرار میگرد مانند قرار گرفتن پردازشگر گرافیکی مالی ۸۸۰مدل معمولی ۴هسته ای در هوآوی میت۸ و قرار گرفتن قویترین آن مدل۱۲هسته ای آن در گلکسی S7 و اینکه طبق اخبارهایی که منتشر شد اکسینوس در راه شاید بانام ۸۸۹۵ قابلیت تنظیم روی کلاک(سرعت پردازش) ۴گیگاهرتز رو داره و اسنپدراگون۸۳۵ روی۳.۲ گیگاهرتز اگرچه طبیعتن برای جلوگیری از داغ کردن احتمالی و مصرف کمتر باطری و پایداری پردازش قوی و سریع کلاک را پایین تر قرار میدن ، قابل توجه همه و محترم عزیز با نام کاربری((هامون))
???

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۶
حالا خوبه حرفاتو از این بچه ها یاد میگریی... تو دیگه کی هستی:)))))

سینا

۱۳۹۵/۹/۶
توضیحاتی که دادی دقیقا توصیف هنگ تی سیه که از سال 2006 که متولد شد فقط ضرر میده و از پایه خرابه