خانهاخبار
اچ تی سی فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد

اچ تی سی فروش بخش موبایل خود را تکذیب کرد

به تازگی شایعاتی در رابطه با فروش بخش موبایل HTC به گوش می‌رسید. این شرکت امروز شایعه منتشرشده را تکذیب کرد و گفت قصد انجام چنین کاری را ندارد.
۱۳۹۵/۹/۲

یک منبع چینی شایعه‌ کرده بود HTC قصد دارد بخش موبایل خود را به فروش برساند. بر این اساس گفته شده بود تایوانی‌ها قصد دارند فروش تجارت گوشی‌های هوشمندشان را اوایل 2017 عمومی کنند، اما HTC در واکنش به این شایعه قویا آن را تکذیب کرده و اخبار منتشرشده را کذب خوانده است.

در یک سال گذشته اچ‌تی‌سی با مشکلات مالی بزرگی روبه‌رو بوده و سودش همواره کاهش یافته است. با اینکه امید زیادی وجود داشت که HTC 10 بتواند راه نجاتی برای تایوانی‌ها باز کند، فروش پایین این پرچمدار ضربه دیگری بر پیکر نیمه‌جان این کمپانی باسابقه بود. در چنین شرایطی، همکاری دوباره اچ‌تی‌سی با گوگل در ساخت گوشی‌های پیکسل سبب شد شایعه فروش آن به غول جستجوگر تقویت شود.

image

در هر صورت فعلا به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد فروش بخش موبایل خود را ندارد و قرار است «کج دار و مریز» به فعالیت خود ادامه دهد. با این حال باید منتظر ماند و دید در ماه‌های آینده چه سرنوشتی برای این شرکت رقم می‌خورد.

شما اگر جای مدیران اچ‌تی‌سی بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟ شرکت را به یک کمپانی بزرگ‌تر مثل گوگل واگذار می‌کردید یا به هر ترتیبی بود نام این برند بزرگ را زنده نگه می‌داشتید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

Cadillac

۱۳۹۵/۹/۶
راستی قاب پشت گوشیت بخاطر گرمای زیاد خم نشده که ؟
این از ویژگی های S4 بود.

Cadillac

۱۳۹۵/۹/۶
اون بمب ساعتی با کلاس پیش کش شما .

سینا

۱۳۹۵/۹/۵
cadillac yh zak یا هر کی که با چند تا آی دی میای اینجا حرف مفت میزنی.....تا حالا پرچمدار سامسونگ دستت نگرفتی و خب جای شکرش باقیه چون کلاس کار سامی به افراد سطح پایینی مثل تو نمیخوره...بهتره با همون پاره آجر های هنگ تی سی بازی کنی دلت خوش باشه...........

ramin

۱۳۹۵/۹/۵
والا تا اونجایی که ما میدونیم yh zak cadillac یک نفر هستن که میان از اچ تی سی کوچک دفاع میکنن...چی بهتون میدن ؟ جایزه؟؟؟

GT-I9500

۱۳۹۵/۹/۴
کوچولو زیاد حرف میزنی.
همی اس4 که میبنی هنوز که هنوزه بهترین صفحه نمایشو داره. والو همی اس4 ارزشش خیلی بیشتر از هنگ تی سی هس.در اینده میبینمتون هههههه???