خانهاخبار
HTC 10 evo رسمیت یافت؛ نسخه جهانی HTC Bolt

HTC 10 evo رسمیت یافت؛ نسخه جهانی HTC Bolt

پس از حدس و گمان‌های بسیار سرانجام اچ‌تی‌سی رسما مدل 10 ایو را معرفی کرد. این گوشی در واقع همان مدل بولت است که با تغییر نام در جهان به فروش خواهد رسید.
۱۳۹۵/۹/۲

ابتدای نوامبر بود که اچ‌تی‌سی مدل Bolt را برای کاربران اپراتور مخابراتی Sprint آمریکا عرضه کرد. ولی امروز این شرکت اعلام کرد Bolt با نام جدید HTC 10 evo برای سایر کشورهای جهان عرضه خواهد شد.

10 evo از همان طراحی و مشخصات Bolt بهره می‌برد و فی الواقع با آن مو نمی‌زند. بدنه تمام فلزی، تاییدیه IP57 و حتی حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در HTC 10 evo هم شاهد هستیم.

اگر با مشخصات HTC Bolt آشنا باشید می‌دانید این گوشی از پردازنده قدیمی اسنپ‌دارگون 810 استفاده می‌کند. HTC 10 evo هم همین پردازنده را دارد و در کنار آن از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. نمایگشر 5.5 اینچ این گوشی رزولوشنی برابر با 2560 در 1440 پیکسل دارد و دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل است.

اچ‌تی‌سی هنوز قیمت HTC 10 evo را اعلام نکرده است اما انتظار داریم این گوشی با قیمتی حدود 600 دلار وار بازار شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

nurse

۱۳۹۵/۹/۱۴
خداییش هنگ ماله گذشته و پایین رده ها بود ، من خودم چندین ساله اچ تی سی داشتم ، اما فقط به خاطر کمبود لوازم جانبی امسال میخوام گوشی دیگه بخرم ، هر گوشی یه مزیت داره ، اچ تی سی کیفیت عالی ساخت و بدنه ، سامسونگ ال سی دی تو رده بالاها و دوربین عالی ، البته امسال اچ تی سی 10 هم خوب عمل کرد ، آیفونم که بیشترین هماهنگی رو بین نرم افزار و سخت افزار داره و دوربین و ال سی دی در سطح بالایی هست ولی یکم قیمتش بالاست ، بقیه هم ، هم خوب دارن و هم بد ، واقعا طرفداری از برند خاصی یه جور تعصب مسخرس .

میلاد

۱۳۹۵/۹/۳
کلا هنگ تی سی مگه سود هم میکنه؟؟از وقتی که اولین گوشی آشغالشو روانه بازار کرد هر سال ضرر میکنه...طرفدارای توهمی هنگی هم نمیخوان قبول کنن که آشغال خریدن چون گول بدنه فلزی حلبی آجر ساز رو خوردن و گمراه شدن

میلاد

۱۳۹۵/۹/۳
آشغال ترین گوشی دنیا

سینا

۱۳۹۵/۹/۳
از آخر آره...باید با جی ال ایکس ایران رقابت کنه با این گوشی های مزخرفش

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۳
این کوچولو حرفهای منو تکرار میکنه ... مثل سام هنگی فقط بلده از این اون اوون یاد بگیره:)))))