خانهاخبار
گوشی جدید Gionee باتری 7000 میلی‌آمپری دارد

گوشی جدید Gionee باتری 7000 میلی‌آمپری دارد

کمپانی‌های چینی معمولا با گوشی‌های عجیب و غریبشان شناخته می‌شوند. ضخامت 4.7 میلیمتری Vivo X5 Max‌ و باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی Gionee M2017 نشان می‌دهد که برندهای چینی با خلق محصولات جالب، توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند.
۱۳۹۵/۹/۲

یکی از ویژگی‌های برندهای چینی این است که استاندارد و زبان طراحی خاصی ندارند به همین دلیل دستشان برای تولید گوشی‌های متنوع باز است. یکی دکمه فیزیکی هوم دارد و دیگری سنسور اثر انگشت را به پشت گوشی منتقل می‌کند بدون این‌که عجیب و غریب به نظر برسد؛ کارهایی که از برندهای بزرگی نظیر اپل و سامسونگ برنمی‌آید. برند جیونی در تایید این ادعا اسمارت‌فونی تولید کرده که منبع تغذیه‌ای 7000 میلی‌آمپرساعتی دارد! در ادامه جزئیات این گوشی را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

نام این پرچمدار خوش‌اندام M2017 است و ظاهری کاملا متفاوت از گوشی‌های امروزی دارد. این گوشی مجوز TENAA را کسب کرده و طبعا مثل همیشه مشخصاتش را در وب‌سایت این نهاد نظارتی می‌توان مشاهده کرد. ام2017 نمایشگر 5.7 اینچی از نوع آمولد دارد که رزولوشن آن معادل 1440 در 2560 پیکسل است. خوشبختانه جیونی برای کاهش قیمت تمام‌شده گوشی از یک پردازنده چینی به نام Helio P10‌ استفاده کرده که ساخته مدیاتک است. این پردازنده 8 هسته 1.95 گیگاهرتزی دارد که با شتاب‌دهنده گرافیکی دو هسته‌ای Mali-T860 همراهی می‌شود.

image

همان‌طور که می‌دانید دیگر فضای رم 4 گیگابایتی در گوشی‌ها جایی ندارد، به همین دلیل ام2017 به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی غیرقابل ارتقای 128 گیگابایتی مجهز شده است. دوربین دوگانه‌ای زیبا با سنسور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی جا خوش کرده است و تصاویر سلفی نیز با یک سنسور 8 مگاپیکسلی ثبت می‌شوند. سنسور اثر انگشت در دل دکمه هوم زیر نمایشگر جا گرفته و اندروید مارشمالو 6.0.1 به صورت پیش‌فرض روی ام2017 نصب شده است.

image

وقتی صحبت از باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی می‌شود مسلما انتظار ضخامت کم و وزن سبک نباید داشت. پرچمدار جیونی ضخامتی 10.65 میلی‌متری دارد و وزن آن نیز به 230 گرم می‌رسد که در نوع خود رکورد محسوب می‌شود. برای مقایسه جالب است بدانید که ال‌جی وی20 با نمایشگر 5.7 اینچی و هوآوی میت 9 با صفحه 5.9 اینچی به ترتیب وزنی معادل 174 و 190 گرم دارند!

image

جیونی پرچمدار خود را تنها در رنگ مشکی عرضه می‌کند و احتمالا در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی معرفی می‌شود. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات برندهای گمنام استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما در صورتی که گوشی‌های چینی با گارانتی معتبر وارد ایران شوند می‌توانند جای برندهای معروف را بگیرند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Samueljamali09339434229

۱۳۹۵/۹/۴
درود ، درسته امکانات قدرتمندی داره به ویژمیشه گفت با توجه به ضعف پرچمدارهای موبایل ساز شناخته شده در باطری یک باطری واقعا رویایی داره ، البته پردازنده قوی اما آنچنان قورتمند و رقابتی ، احتمال فروش زیاد نمیتونه داشته باشه اما فروش خوب چرا ، چون فقط یکی از چند علت های اون اینه که اگه دچار آسیب سخت افزاری و نرم افزاری بشه مانند گوشی های چینی ناشناخته و کمتر شناخته شده تعمییر آن دو حالت داره(۱)بسیار بسیار سخت و طاقت فرسا اگه شانس بیاری(۲) تعمیرش غیر ممکن خواهد بود به دلیل پشتییانی صفر و گیر نیامدن قطعات مانند صفحه نمایش ، بارها و بارها دیدم و تمدزه هم کردم ! نمونه یک گوشی زیبا و با کیفیت تلجب ب انگیز چینی همینجوری به من داده شد که صفحه نمایشش ترک خورده بود و کور شده بود کار نمیکرد! همه جا برای تعویض محتفظ و صفحه نمایش رفتم اما به وست نیاوردم ، کیفیت ساخت ندارن و‌... !

Samueljamali09339434229

۱۳۹۵/۹/۴
آفرین دقیقا

kamran

۱۳۹۵/۹/۳
چوشی خیلی زیبایی هست البته پشت گوشی خیلی تو دل برو و جذاب نیست اما به نسبت امکانات زیاد مثل باتری 7000 میلی آمپری دو دوربین و خمیده بودن عالی اگر قیمتش هم خوب باشه قطعا فروش زیادی خواهد داشت و رقیب بزرگی برای کمپانی های برتر جهان خواهد شد به ویژه کسانی که به دنبال عمر باتری فراوان هستند . و گوشی خمیده را می پسندن.

Essi 6020

۱۳۹۵/۹/۳
کاری که شرکتای معتبر باید شش سال پیش انجام میدادن تازه داره از گوشیای چینی شروع میشه.
هیچ کدوم از برندای معروف کار خاصی واسه بهبود باتری انجام نداده بودن

Kishmish

۱۳۹۵/۹/۳
پشتش ورتو جلوش note7